LilleNyPåVej skriver:
Da jeg var yngre var der også flere at mine veninder der blev ung mor, og jeg syntes også at barnet blev passet lige lovlig tit for at de kunne feste 
Hvis din veninder kun har barnet hver anden weekenden i forvejen så forstår jeg slet ikke hendes tankegang - men igen kan der selvfølgelig være gode grunde.
Hehe tak, så er det jo bare med ikke at blive en hønemor
Håber virkelig jeg kan slippe babyen lidt og få lidt ro. Min mor fortalte mig at der slet ikke var nogen som helst der måtte røre mig det første stykke tid - håber virkelig ikke jeg arver det gen
det er jo skrækkeligt at være SÅ beskyttende at andre ikke engang må holde babyen hehe..
Hun blev også mor i en ret unger alder.. Og synes altså det er dybt uansvarligt at opfører sig sådan.
Jeg bliver selv ret ung, men hold nu op, al det fest og ballade blev lagt på hylden for længe tid siden! Det er slet ikke noget der interessere mig. Jeg kan godt mærke når vi er ude eller lign, så ville jeg hellere ligge hjemme på sofaen med manden, en god film, hundene og en masse slik
Men det er jo også en del af det at blive ældre.
Altså hun bor alene med sønnen og har ham alle ugens dage, der har været mange problemer med faderen, som er en lang historie, men når jeg går ind på hendes facebook så bliver der ofte tagget billeder af hende + veninder til fest og/eller folk har tagget billeder af hendes søn, fordi de har passet ham!
Åh vil for alt i verden ikke blive høne/pyldremor, men uha, tror også jeg bliver ret overbeskyttende i starten.. MIT barn
høhø
Anmeld