Hvor gammelt var jeres barn da..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

M&N

LilleNyPåVej skriver:

Uha ja, det var da godt at der stadig var hjerne nok tilbage til at bede taxamanden om at stoppe så hahah 

JA!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

annec

BabyWish2012 <3 skriver:

I fik det passet for første gang?  Af bedsteforældrene/moster/faster osv?

Har ikke selv børn (dog nr 1 på vej) og er ret nysgerrig hvornår I fik jeres lille guldklump passet for første gang.

Synes jeg så en debat herinde engang hvor mange mente at børn måtte overnatte ude efter deres alder, jo ældre, jo flere overnatninger, følger i os det?

Knus fra mig og god weekend

13 måneder gammel :-)

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

annec skriver:

13 måneder gammel :-)

Tak for svar, var det med overnatning ??

Anmeld

12. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea har ik været mange dage gammel da hun blev " passet" af fremmede første gang. Hun er 6 uger for tidligt født, så det var sygeplejerskene på sygehuset der passede hende 3 timer, mellem 2 måltider, mens mig og kærsten tog ud og købte noget tøj i små str til hende og fik lidt at spise osv. Havde helt ondt i maven da jeg gik fra hende og var ved at vende om mange gange. Efter det blev det letter at gå " fra" hende, så vi lige ku tá ned til min mor og spise aftensmad, når lige trængte til at komme lidt væk fra sygehuset.

Første gang hun blev passet med overnatning var hun 6 mdr. Nu sover hun indimellem hjemme ved mormor, bare for hyggens skyld.

Alberte var nok ca 5 uger gammel første gang min mor passede hende et par timer, mellem 2 måltider. Hun blev passet så jeg ku ha lidt alene tid sammen med thea og bare hygge. Nu er hun 3 mdr og er stadig ik blevet passet med overnatning. Ved heller ik ik lige hvornår det bliver. Vh stine

Anmeld

12. oktober 2012

Marts<3

Storm blev passet for første gang et par timer da han var ca. 7 uger. 

Han er nu 7mdr, og har aldrig sovet ude. Jeg har svært ved tanken om, at han sover et andet sted. Tænk hvis de ikke høre ham, eller bliver irriteret på ham hvis han vågner for tidligt?? 

Ved det er mig der er kuk kuk! Så har lovet farmand og gi slip, så snart han er blevet 8mdr. Jeg trænger til ordentlig bøf,  en Mojito og sove til kl 10...

Anmeld

13. oktober 2012

annec

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak for svar, var det med overnatning ??

Ja :-) han havde prøvet at blive passet ude i en time eller to et par gange før :-)

Anmeld

13. oktober 2012

MaleneJensen

BabyWish2012 <3 skriver:

Har ikke selv børn (dog nr 1 på vej) og er ret nysgerrig hvornår I fik jeres lille guldklump passet for første gang.

Synes jeg så en debat herinde engang hvor mange mente at børn måtte overnatte ude efter deres alder, jo ældre, jo flere overnatninger, følger i os det?

Vores pige var omkring 9½ - 10 mdr da hun blev passet første gang..

Anmeld

13. oktober 2012

maryjane

Tja hun er snart 13 mdr og er ikke blevet passet endnu, vi har ikke rigtigt nogen der bor tæt på som vi kan lade gøre det som fx bedsteforældre. Har heller ikke rigtigt haft behov for det( er Mega hønemor men har også angst der spiller ind, så er bange for der kunne ske noget ), men kan være det kommer hun var også indlagt sammen med mig da jeg var på organkirugisk afd. Far var så også med. Da var hun kun 8 uger. 

Anmeld

13. oktober 2012

LilleLene

BabyWish2012 <3 skriver:

min den bette er blevet passet af min søster 1½-2 timer da han var 11 dage gammel, da jeg skulle til eksamen

første gang han blev passet i flere timer var 8 timer hos mine forældre, da vi skulle til tyskland, der var han 2½ måned

Anmeld

13. oktober 2012

Nattøs

vores datter blev passet første gang i ca to timer. Vi skulle til et vigtigt møde, hin er blevet passet nogle gange i nogle timer da vi har skulle noget hvor hun ikke havde godt af at komme med. Kun en gang er hun blevet passet for at vi kunne få lidt tid sammen. Havde det virkeligt dårligt med det. Overnatning går det lang tid før sket, hin bliver tre måneder her den 22

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.