Hvem henter og bringer (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

L&V

Hos os er det mig der aflevere da det er på vejen mod mit arbejde og som regel manden der henter undtagen tirsdag der har jeg tidlig fri også kan jeg nå det det er så hyggeligt.. En gang om måneden ( minimum) henter mormor hende tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

HeidiØ

Jeg afl og henter mens jeg alligevel går hjemme! Far er ofte med fredag, da han har tidligt fri

Anmeld

8. oktober 2012

Camulla

MorDk skriver:

Hvem henter og bringer "guldet" i institution hjemme ved jer?

Her er det FAR der aflevere Bassen og så henter vi sammen! Nogle dage henter jeg også Bassen alene...

I starten var det MIG der afl. og hentede stort set hver dag. Nu hvor far går hjemme... så er det ham der aflevere.

Da jeg går hjemme på barsel (en lille måned endnu), er det mig som både henter og bringer 98 % af tiden  

Og det er dejlig nemt, da der kun er 4 huse mellem vores og så børnehaven

Anmeld

8. oktober 2012

Mathilde

Her er det altid mig der henter og bringer og det har det altid været med undtagelse af det halve år jeg læste til jordemoder. Der var jeg nemlig væk fra 6.15 til 17...

Hvis F har en fridag/tidligt fri, henter han

Anmeld

8. oktober 2012

Rsa

Her er det mig, mor der altid bringer om morgenen, da far møder kl.5... Det er ofte ham der henter, da det tit passer med, at når hans arbejdsdag er slut er det tid til at hente børnene.

Anmeld

8. oktober 2012

TeamRocket

Oftest er det far. Jeg er gerne skide træt og der er vildt langt at gå. Men når jeg har født regner jeg med at hugge den tjans tilbage :-D

Anmeld

8. oktober 2012

Frøken J.

MorDk skriver:

Her er det FAR der aflevere Bassen og så henter vi sammen! Nogle dage henter jeg også Bassen alene...

I starten var det MIG der afl. og hentede stort set hver dag. Nu hvor far går hjemme... så er det ham der aflevere.

Vi skiftes til at aflevere sådan at vi har hver anden dag.. Jeg henter som regel, da L først har fri fra arbejde kl. 15, og vi har valgt deltidspasning i vuggestuen hvor vi har skrevet på planen hun er der til 14.30 hver dag, så derfor er det mig, som går hjemme, som kan hente!

Anmeld

8. oktober 2012

Frk.S

Her er det primært far der afleverer og mig der henter.... sådan passer det bedst ind i vores hverdag. :-)

Anmeld

8. oktober 2012

NinaNymannMadsen

vi har 2 og de skal i hver deres ende af byen.

den store blever afleveret af farmand i børnehave og den bette aflevere jeg i dagpleje.
det er dog mig der henter dem begge da farmand er på arbejde når det er og derfor ikke kan nå at hente dem.

Anmeld

8. oktober 2012

dorthemus

MorDk skriver:

Mig og mig og to gange om ugen henter min far :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.