Hvem henter og bringer (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.777 visninger
68 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

MorDk

Hvem henter og bringer "guldet" i institution hjemme ved jer?

Her er det FAR der aflevere Bassen og så henter vi sammen! Nogle dage henter jeg også Bassen alene...

I starten var det MIG der afl. og hentede stort set hver dag. Nu hvor far går hjemme... så er det ham der aflevere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Moar2011

Her er det FAR der aflevere Bassen og så henter vi sammen! Nogle dage henter jeg også Bassen alene...

I starten var det MIG der afl. og hentede stort set hver dag. Nu hvor far går hjemme... så er det ham der aflevere.

Her er det mig der aflevere og henter - og far gør hvis han har en fridag i ny og næ ...

grundet til det er mig, er fordi far arbejder i aalborg og jeg i Randers hvor baseren går i vuggestue

Anmeld

8. oktober 2012

henh01

Herhjemme er det mig der aflevere hver dag og min mor der henter mandag og tirsdag og jeg selv der henter de sidste dage
Min kæreste kommer snart til at hente mandag og tirsdag og så tror jeg vi kommer til at hente sammen resten af dagene når han starter på sit nye arbejde

Anmeld

8. oktober 2012

Mettefpigen

De hverdage hvor thomas har fri aflevere og henter han, ellers er det mig der aflevere og ham der henter :-)

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

Jeg ELSKER at hente Bassen fra vugger... ♥

Anmeld

8. oktober 2012

MissTas

MorDk skriver:

Når Annastacia starter til februar bliver vi herhjemme fælles om det det afhænger af arbejdstider og sådan, hvem det lige passer bedst for Så både far og mor Oftest vil det blive mig der henter, da det passer bedst med de tider jeg har fri og sådan i forhold til min kæreste. Men afleverer kommer vi til lige meget vil jeg tro

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

MissTas skriver:

Når Annastacia starter til februar bliver vi herhjemme fælles om det det afhænger af arbejdstider og sådan, hvem det lige passer bedst for Så både far og mor Oftest vil det blive mig der henter, da det passer bedst med de tider jeg har fri og sådan i forhold til min kæreste. Men afleverer kommer vi til lige meget vil jeg tro

Lyder godt!

Sys også det er vigtig man er fælles om det (for alle parters skyld)

Anmeld

8. oktober 2012

Moar2011

MorDk skriver:

Jeg ELSKER at hente Bassen fra vugger... ♥

det gør jeg virkelig også - det varmer sådan mit hjerte når man henter og ser deres små glade ansigter og bare kan mærke at han har haft en fantastisk dag

Anmeld

8. oktober 2012

MissTas

MorDk skriver:

Lyder godt!

Sys også det er vigtig man er fælles om det (for alle parters skyld)

lige præcis.. sys vi også

Anmeld

8. oktober 2012

Jibbe

Når manden sejler henter og afleverer jeg selv. Når han er hjemme deles vi ligeligt om det - måske nok mest ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.