MorDk skriver:
Ja... og har også altid haft den holdning at jeg giver mig god tid om morgenen... så heller tage liiit før afsted. Jeg tog afsted i GOD tid da jeg arbejdede for jeg ville ha tid og ro til at sige ordentlig farvel + der skal være plads til hvis han er lidt ked eller lign. Har den holdning at han skal have en god start på dagen ... så hvis det lige tager længere tid en dag eller han er ked af det ja så må mit arbejde vente... jeg skal nok komme... men så må jeg komme lidt for sent (er dog ikke sket) Men det mener jeg... hellere komme for sent en at kyle bassen ind på stuen og løbe ud af døren...
Har jeg godt nok set mange forældre gøre... og det skær' i mit hjerte
Stakkels unger! Sys det er SÅ synd! Og sys ikke det er særlig omsorgsfuldt af forældrene... det kan ske man har travlt en dag... MEN... alligevel...
Lige præcis sådan har jeg det også - nogen dage er der selvfølgelig "for meget" god tid - men igen gider ikke jag og stress for det giver mig kun dårlig samvigtidhed .. hihi

(viden at man er gået fra et græden barn) men når det er sagt, så har det været nødvendigt 2-3gange at jeg har måtte overlade ham til den pædagog som han er mest knyttet til, for han ville ikke jeg gik .. (og sådan kan det ikke være anderleds) - men så ringer jeg ALTID derop lidt efter og der siger de at han er GLAD og så har vi begge det godt igen

ordenlig hej og farvel når det omhandler min dreng - det bedste til ham
Anmeld