Hvem henter og bringer (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

modesty

Min mand afleverer hver dag og jeg henter hver dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Laulund87

Far bringer hver morgen.

Jeg henter tidligt hver mandag og tirsdag. Så henter vi sammen onsdag, torsdag og fredag

Anmeld

8. oktober 2012

sne190810

MorDk skriver:

Jeg ELSKER at hente Bassen fra vugger... ♥

Det er sjovt, jeg er næsten lidt flov over det, men jeg hader at hente min datter.

Ved godt det er sådan noget man normalt ikke lige siger højt (nok også derfor jeg gør det herinde)

Men syntes det er irriterende, kan ikke rigtig forklarer hvorfor tror jeg. Jeg er selvfølgelig glad for at se min datter, men syntes bare det tager så lang tid hele processen.

Det har intet med min datter at gøre egentlig, men mere hele turen med at skulle derned og gå hjem (med en træt unge, som piver) jeg GLÆDER mig altid bare til at komme hjem, så vi kan slappe af. Skal lige siges jeg ingen bil har, så det er altid enten på gåben eller cykel.

Jeg syntes ikke det er nær så slemt at aflevere, men ærligt hvis jeg kan slippe for nogle af tingene, så gør jeg det.

Anmeld

8. oktober 2012

Mivsen

Ååh elsker også at hente Det stadig lidt hårdt at aflevere, han er lidt trist når jeg går. Men håber snart det blir bedre. (Han har gået der en måned)

Her har far en dag han henter Og en dag han aflevere. Og så klarer jeg resten. Jeg arbejder mindst, så det klart det mig. 

men fedt at deles, det synes de små også er dejligt..

Anmeld

8. oktober 2012

Carina:-)

Manden afleverer for det meste.

De skal helst være der inden kl 09, og det bliver jeg aldrig færdig til.

Jeg henter så for manden er her først kl 16, og jeg vil gerne have dem hjemme senest kl 15.

Anmeld

8. oktober 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Hvem henter og bringer "guldet" i institution hjemme ved jer?

Her er det FAR der aflevere Bassen og så henter vi sammen! Nogle dage henter jeg også Bassen alene...

I starten var det MIG der afl. og hentede stort set hver dag. Nu hvor far går hjemme... så er det ham der aflevere.

Ehm , før jeg gik på barsel var det mig der hentede og bragte , undtaget om Onsdagen hvor Daniel var hjemme ..

Nu går han jo på barsel i en mdr. og nu er det stort set ham der afleverer og henter hver dag ..

Anmeld

8. oktober 2012

Lone Jakobsen

her er det manden eller vores store datter der aflevere og enten datteren, mig eller manden der henter.

Anmeld

8. oktober 2012

Den lykkelige

Her er det ALTID mig som gør begge dele..

Anmeld

8. oktober 2012

Den lykkelige

Her er det ALTID mig som gør begge dele..

Anmeld

8. oktober 2012

Koen.

Jeg er græsenke 10 dage af gangen så jeg henter og bringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.