Hvem henter og bringer (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

twinny

Vi afleverer og henter hver dag sammen. Vi går på sammen studie som er e-læring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Valle81

Da min mand ikke er hjemme hverken til at aflevere eller hente så er det mig

Anmeld

8. oktober 2012

Maja_4000

Her er det far som afleverer hver dag og jeg henter hver dag (bortset fra de dage hvor jeg lukker - Så både afleverer og henter far )

Det er MEGET nyt .. Før var det ALTID mig som både afleverede og hentede (med meget få undtagelser) .. Men efter jeg har fået arbejde blev det ændret Og jeg synes det er rigtig dejligt

Anmeld

8. oktober 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Hvem henter og bringer "guldet" i institution hjemme ved jer?

Her er det FAR der aflevere Bassen og så henter vi sammen! Nogle dage henter jeg også Bassen alene...

I starten var det MIG der afl. og hentede stort set hver dag. Nu hvor far går hjemme... så er det ham der aflevere.

Herhjemme er det kæresten der henter og afleverer - jeg tager afsted 06.25 og er hjemme igen kl. 17....

De dage hvor jeg har hjemmearbejde er jeg selvfølgelig med til at aflevere og hente igen (2 x ugen) 

Anmeld

8. oktober 2012

>>Carina<<

Her er det mig der afleverer og henter i dagpleje og børnehave. Vi har valgt at jeg er hjemmegående mens børnene er små så det ligger i kortene at det er mig der gør det ;-) Nogle gang er far med og hente hvis han har tidlig fri :-) 

Anmeld

11. oktober 2012

frk andreasen

Jeg henter og bringer hver dag ungerne. Martin arbejder tit fra søndag til fredag i en anden by lang væk. Ellers møder han så tidligt og får så sent fri at inst hverken har åben el er lukket. Men jeg er sygemeldt med bækkenløsning og lige om lidt er det barsel så det går nok

Anmeld

11. oktober 2012

Maja88

tirsdag-fredag er det mig som afleverer... manden gør mandag.. mandag til torsdag henter manden.. og jeg henter fredag... 

elsker  at hente hende

Anmeld

11. oktober 2012

Zelinasmor

MorDk skriver:

Hvem henter og bringer "guldet" i institution hjemme ved jer?

Her er det FAR der aflevere Bassen og så henter vi sammen! Nogle dage henter jeg også Bassen alene...

I starten var det MIG der afl. og hentede stort set hver dag. Nu hvor far går hjemme... så er det ham der aflevere.

Jeg aflevere og henter altid. Det kræver en bustur at hente prinsessen. Og det er kun mig der har buskort. Så vi vil ikke bruge penge på busbilletter til manden bare for at han kan hente. Kun hvis det er absolut nødvendigt. 

Anmeld

11. oktober 2012

Fenja09

Her aflevere kæresten Alberte hver dag, en sjælden gang imellem er jeg med. Normalt henter han også, men jeg er med min. 1 gang ugentligt. Dp´en ligger lige ved siden af mandens arbejde, så det er bare mest praktisk at han henter og bringer.

/Fenja

Anmeld

11. oktober 2012

VIPpigen

Her aflevere og henter jeg...

manden møder kl 6 opåd job, han køre senest 5.30, og det er altså ALT for tidligt når jeg går hjemme. Generelt syntes jeg bare det er tidligt... Manda til onsdag er han først hjemme lidt over 15 nogen gange først 15.30 og igen jeg går hjemme, så hun skal ikke være der så længe. Torsdag henter vi nogen gange samme, der har han fri en halv time tidligere. Fredag er han hjemme allerede til middag, så der henter vi enten sammen, ellers henter han

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.