Hvem henter og bringer (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MorDk skriver:

Hvem henter og bringer "guldet" i institution hjemme ved jer?

Her er det FAR der aflevere Bassen og så henter vi sammen! Nogle dage henter jeg også Bassen alene...

I starten var det MIG der afl. og hentede stort set hver dag. Nu hvor far går hjemme... så er det ham der aflevere.

Her er det primær mig der aflevere og henter hver dag. Jeg er studerende så har tit fri. Når far har fri i hverdagen er far med til at hente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Benjamins'mor

Det er kun mig der aflevere og henter, for han tager afsted før dagplejen åbner og kommer hjem efter den er lukket.

Anmeld

12. oktober 2012

marloutti

Benjamins'mor skriver:

Det er kun mig der aflevere og henter, for han tager afsted før dagplejen åbner og kommer hjem efter den er lukket.

Det var lige, hvad jeg ville skrive!  Dog er der få dage indimellem, hvor farmanden er lidt tidligere hjemme, og så henter han heldigvis...  Desværre har vi langt på arbejde begge to, så vores søn er den første, der bliver afleveret og den sidste, der bliver hentet Mega øv, men vi kan ikke rigtig gøre noget ved det...

Anmeld

12. oktober 2012

Benjamins'mor

marloutti skriver:

Det var lige, hvad jeg ville skrive!  Dog er der få dage indimellem, hvor farmanden er lidt tidligere hjemme, og så henter han heldigvis...  Desværre har vi langt på arbejde begge to, så vores søn er den første, der bliver afleveret og den sidste, der bliver hentet Mega øv, men vi kan ikke rigtig gøre noget ved det...

Min kæreste har afleveret ham 2 gange, på dage han havde fri.

Anmeld

12. oktober 2012

lucas<3

i ulige uger hente og bringer jeg min basse
og lige uger henter og bringer hans far ham..

Anmeld

12. oktober 2012

Halbschön

Da vi boede sammen var det altid mig der hentede og afleverede, medmindre jeg havde sent fri fra studiet og så var det farmor der hentede. En sjælden gang far. - ren dovenskab..

Nu hvor vi er gået fra hinanden, så afleverer jeg altid og henter næsten altid, hvis jeg ikke gør så er det stadig farmor, så egentlig ikke så meget nyt...

Anmeld

12. oktober 2012

Thereseh

MorDk skriver:

Hvem henter og bringer "guldet" i institution hjemme ved jer?

Her er det FAR der aflevere Bassen og så henter vi sammen! Nogle dage henter jeg også Bassen alene...

I starten var det MIG der afl. og hentede stort set hver dag. Nu hvor far går hjemme... så er det ham der aflevere.

Det er lidt forskelligt 

Det er næsten altid mig der henter, da min kæreste først er hjemme klokken 18 - og dagpleje lukker mellem 15.30-16. 

Vi skiftes til at bringe, og det sker ved 8.30 tiden  

Jeg har det helt fint med at gøre begge dele, nogle dage, for om morgenen er det så skønt at traske eller cykle den lille tur, i morgenstilheden. Om eftermiddagen SAAAVNER jeg Isaac, så der syns jeg det er helt fint at hente  

Anmeld

12. oktober 2012

Isabella_mor

jeg aflevere basselademanden på vej til skole så han er der kl 20 i 8. Ca.. han spiser morgenmad i vuggeren, det gør morgenerne mindre hektiske herhjemme... jeg skal møde 10 min over 8.. så henter far ham de dage jeg har sent fri, og så henter vi ham sammen de dage hvor vi er hjemme på ca samme tid.. og om fredagen henter jeg ham så tidligt så vi kan hygge os  

nu har vi så efterårsferie, og så er Villads hjemme sammen med mig og vi skal bare rigtig hygge os ja vi skal .. 

Anmeld

12. oktober 2012

bobbles

det er meget forskelligt da min kæreste arbejder 3. hold skift ( 6-14, 14-22, 22-06) så enten afleverer jeg dem eller os henter jeg dem, så de bliver enten afleveret eller hentet i bil så de skal kun gå den ene vej  og hver 5. uge har manden friuge så der bliver de både afl. og hentet i bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.