Hvem henter og bringer (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MorDk skriver:

Hvem henter og bringer "guldet" i institution hjemme ved jer?

Her er det FAR der aflevere Bassen og så henter vi sammen! Nogle dage henter jeg også Bassen alene...

I starten var det MIG der afl. og hentede stort set hver dag. Nu hvor far går hjemme... så er det ham der aflevere.

Her er det primær mig der aflevere og henter hver dag. Jeg er studerende så har tit fri. Når far har fri i hverdagen er far med til at hente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Benjamins'mor

Det er kun mig der aflevere og henter, for han tager afsted før dagplejen åbner og kommer hjem efter den er lukket.

Anmeld

12. oktober 2012

marloutti

Benjamins'mor skriver:

Det er kun mig der aflevere og henter, for han tager afsted før dagplejen åbner og kommer hjem efter den er lukket.

Det var lige, hvad jeg ville skrive!  Dog er der få dage indimellem, hvor farmanden er lidt tidligere hjemme, og så henter han heldigvis...  Desværre har vi langt på arbejde begge to, så vores søn er den første, der bliver afleveret og den sidste, der bliver hentet Mega øv, men vi kan ikke rigtig gøre noget ved det...

Anmeld

12. oktober 2012

Benjamins'mor

marloutti skriver:

Det var lige, hvad jeg ville skrive!  Dog er der få dage indimellem, hvor farmanden er lidt tidligere hjemme, og så henter han heldigvis...  Desværre har vi langt på arbejde begge to, så vores søn er den første, der bliver afleveret og den sidste, der bliver hentet Mega øv, men vi kan ikke rigtig gøre noget ved det...

Min kæreste har afleveret ham 2 gange, på dage han havde fri.

Anmeld

12. oktober 2012

lucas<3

i ulige uger hente og bringer jeg min basse
og lige uger henter og bringer hans far ham..

Anmeld

12. oktober 2012

Halbschön