Hvem henter og bringer (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2012

An&Jo

MorDk skriver:

Ja det er klart... jeg kan bare huske da jeg arbejdede hvor meget jeg savnede min dreng. Og kan bare huske je havde så dårlig samvittighed... MEN sådan er det jo når man skal arbejde og skal have det hele til at køre rundt... SUK!

Tror ikke mænd tænker om det på helt samme måde som os.. Jeg ville ønske jeg kunne gå hjemme med ungerne her imens de er små, men sådan er det bare ikke.. :/

Vi sidder ret bundet fordi vi har et hus vi ikke kan få solgt og derfor har to huse lige nu, hvor det ene er lejet ud og jo også kræver lidt fra tid til anden..

Så lige nu er han nødt til at arbejde og så tager jeg det overordnede med drengene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

MorDk

An&Jo skriver:

Tror ikke mænd tænker om det på helt samme måde som os.. Jeg ville ønske jeg kunne gå hjemme med ungerne her imens de er små, men sådan er det bare ikke.. :/

Vi sidder ret bundet fordi vi har et hus vi ikke kan få solgt og derfor har to huse lige nu, hvor det ene er lejet ud og jo også kræver lidt fra tid til anden..

Så lige nu er han nødt til at arbejde og så tager jeg det overordnede med drengene..

Du har nok ret... vi mødre tænker bare anderledes... *S*

Ja der er ik' andet at gøre... når tingene skal hænge sammen....

Anmeld

8. oktober 2012

DLM

MorDk skriver:

Hvem henter og bringer "guldet" i institution hjemme ved jer?

Her er det FAR der aflevere Bassen og så henter vi sammen! Nogle dage henter jeg også Bassen alene...

I starten var det MIG der afl. og hentede stort set hver dag. Nu hvor far går hjemme... så er det ham der aflevere.

Det er forskelligt. Den der har bedst tid om morgenen, lige i øjeblikket er det meget far der aflevere og henter, da jeg er i praktik og mine arbejdstider ikke ligger til det.

Anmeld

8. oktober 2012

Rebecca55

Jeg aflevere hver dag da jeg tidligst møder kl. 10, så vi har dejlig go tid om morgenen. Min mand henter 4 dage i ugen og jeg en dag i ugen. Men vores job passer rigtig godt i forhold til at ungerne ikke skal være så længe i dagpleje.

Anmeld

8. oktober 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Her er det FAR der aflevere Bassen og så henter vi sammen! Nogle dage henter jeg også Bassen alene...

I starten var det MIG der afl. og hentede stort set hver dag. Nu hvor far går hjemme... så er det ham der aflevere.

Her i vores lille hjem, er det mig som bringer HVER morgen (manden møder kl. 7 og jeg går hjemme, så Laura bliver afleveret kl. 9)

Afhentning er mest min opgave, men min. 1 gang om ugen er farmand med..

Anmeld

8. oktober 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Her i vores lille hjem, er det mig som bringer HVER morgen (manden møder kl. 7 og jeg går hjemme, så Laura bliver afleveret kl. 9)

Afhentning er mest min opgave, men min. 1 gang om ugen er farmand med..

Anmeld

8. oktober 2012

bøllen

Her hjemme aflevere og henter jeg. Jeg gå hjemme, og manden er selvstændig så møder tidligt og sent hjemme

Anmeld

8. oktober 2012

Tullepoder

Her hjemme er det manden der aflevere. Og så henter jeg. Synes det er dejligt vi er fælles om det :-)

Anmeld

8. oktober 2012

Bshizzle

Her hjemme er det MIG der både bringer og henter børn hvert deres sted..

Det kan være SÅ træls til tider.. 

Anmeld

8. oktober 2012

Brams

MorDk skriver:

Jeg aflevere altid, da farmand kører hjemmefra kl 05.00 hver dag

Vi skiftes til at hente prinsessen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.