Aften/nat pasning af dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

TNBC

betjenten skriver:

Ville ELSKE sådan en dagpleje!!! Bor heldigvis sammen med kæresten, men jeg har skiftende arbejdstider, og det kan han også have engang i mellem...

Børnenes bedsteforældre bor desværre ikke liiiige i nærheden, og ja så jobber de jo som de fleste nu gør i dagens DK  

Ville da på ingen måde have det skidt med at de skulle overnatte, da de jo ville kende dig, og er sikker på at børnene ville synes det ville være hyggeligt

Hvor kommer du fra???

Jeg har ikke fast bolig men det vil blive på sjælland:-) og som ts overvejer jeg at gøre det samme, men ikke kunne aften/nat. Også sygedage og hvis der bare er brug for det:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

betjenten

Stumpen skriver:

Jeg bor i det mørke jylland.. Kan se du kommer fra KBH  - harI ikkeinst derover som er døgn inst?

Kommer fra Køge, og der er der vist ingen døgninst. Vi har jo heller ikke brug for det nu, men kan jo aldrig vide hvad der sker i fremtiden... Og synes at have hørt, at det er MEGET svært at få plads i de få pladser der er...

Synd du bor i Jylland, er sikker på det nok skulle blive et hit her på øen

Anmeld

5. oktober 2012

Zafir

Stumpen skriver:

Du har ret men havde håbet lidt på at blive klog på tider herinde..

men ellers kunne jeg gøre som andre gør - være alm dp med mulighed for tilkøb af aften/nat.. Synes bare jeg så et sted athun ville have 1200, men om det er inkl. Kommunens tilskud ved jeg ikke - ellers er det godt nok mange penge!

Jeg tror bare det vil være rigtig meget, hvis man skal arbejde og stå til rådighed så mange timer.

Jeg syntes som udgangspunkt ikke man som privat dp skal underbyde den kommunale, fordi man har et bedre produkt og det i sig selv burde være nok til at få børn

Så det vil helt klart være et bedre produkt, hvis du havde aften eller natåbent

Anmeld

5. oktober 2012

Stumpen

betjenten skriver:

Kommer fra Køge, og der er der vist ingen døgninst. Vi har jo heller ikke brug for det nu, men kan jo aldrig vide hvad der sker i fremtiden... Og synes at have hørt, at det er MEGET svært at få plads i de få pladser der er...

Synd du bor i Jylland, er sikker på det nok skulle blive et hit her på øen

Nej, det er nok mere inde i kbh de er.. Ville gerne passe dine børn, så flyt I herover 

Anmeld

5. oktober 2012

Stumpen

Zafir skriver:

Jeg tror bare det vil være rigtig meget, hvis man skal arbejde og stå til rådighed så mange timer.

Jeg syntes som udgangspunkt ikke man som privat dp skal underbyde den kommunale, fordi man har et bedre produkt og det i sig selv burde være nok til at få børn

Så det vil helt klart være et bedre produkt, hvis du havde aften eller natåbent

Jo ja men kan du ikke godt se problemet i at have aften/nat åben.. Hvem skal så passe bette Mads når jeg lukker og mor/far skal sove? 

Anmeld

5. oktober 2012

betjenten

Stumpen skriver:

Nej, det er nok mere inde i kbh de er.. Ville gerne passe dine børn, så flyt I herover 

Anmeld

5. oktober 2012

betjenten

Yurie skriver:

Jeg har ikke fast bolig men det vil blive på sjælland:-) og som ts overvejer jeg at gøre det samme, men ikke kunne aften/nat. Også sygedage og hvis der bare er brug for det:-)

Du siger bare til, så skal jeg da se om behovet er der

Anmeld

5. oktober 2012

TNBC

betjenten skriver:

Du siger bare til, så skal jeg da se om behovet er der

Gør jeg.. Dine børn ser rigtige søde ud..
Hvorfor skal det være så svært at finde en lejlighed?

Anmeld

5. oktober 2012

Zafir

Stumpen skriver:

Jo ja men kan du ikke godt se problemet i at have aften/nat åben.. Hvem skal så passe bette Mads når jeg lukker og mor/far skal sove? 

Jo - hvis det er til folk der har natarbejde. Men så vil du jo have mange flere åbningstimer end en normal dagpleje har. Du forpligter dig til 42 timers åbningstid om ugen...

det er en svær en, syntes jeg...

Når du er alene, som man ville være i den situation. mmm...

Anmeld

5. oktober 2012

Stumpen

Zafir skriver:

Jo - hvis det er til folk der har natarbejde. Men så vil du jo have mange flere åbningstimer end en normal dagpleje har. Du forpligter dig til 42 timers åbningstid om ugen...

det er en svær en, syntes jeg...

Når du er alene, som man ville være i den situation. mmm...

Så vidt jeg kan se rundt omkring har mange private åbent 46-48 timer om ugen..

Men ja den er lidt svær - for det ville være synd for lile Mads, hvis far kom og hentede for at bringe videre til næste pasningssted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.