Aften/nat pasning af dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Stumpen

Faith skriver:

Synes godt nok det er flot at du overhovedet overvejer at holde åben aften og nat. Et er at passe andres børn om dagen. Men om natten! Det tror jeg simpelthen ikke jeg gad/magtede

bliver det til noget, så er mit håb da at de bliver så trygge ved mig at de sover og ellers må kæresten forlade sengen og overlade den til mine dp-børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Stumpen

jydeinden skriver:

altså nu har jeg godt nok ingen børn. men mine tanker er lidt at tilbuddet er fint for dem hvor begge forældre arbejder som aftenvagt eller med skiftende vagter, men at jeg som udgangspunkt selv ville gøre mit som forældre til at mit barn sov hjemme i sin seng om aftenen . jeg er nok bare vantil at være så forkælet at begge mine forældre var hjemme om aftenen imens vi var små, og først da min bror var flyttet hjemmefra, og jeg voksen tog min far aftenarbejde . jeg synes ikke at børn skal være i dagpleje når de i mit hoved burde sove, hvis det giver mening

Enig, men nogen steder kan dette være umuligt...

Anmeld

5. oktober 2012

jydeinden

Stumpen skriver:

Enig, men nogen steder kan dette være umuligt...

bestemt, men der tænker jeg bare at de fleste måske ville foretrække at deres børn sov hos deres bedsteforældre eller i egen seng men med bedsteforældrene eller reservebedster i huset . så jeg er måske lidt i tvivl om hvor stort behovet reelt er, men skal self ikke kunne sige det

Anmeld

5. oktober 2012

Faith

Stumpen skriver:

bliver det til noget, så er mit håb da at de bliver så trygge ved mig at de sover og ellers må kæresten forlade sengen og overlade den til mine dp-børn

Anmeld

5. oktober 2012

Stumpen

jydeinden skriver: