Hvis jeg blev alene med mine børn nu ville jeg enten måtte finde nogen, som kunne passe børnene for mig ca 3 eftermiddage/aftner om ugen eller finde mig et andet arbejde.
Men jeg tror, at jeg ville lede efter en person, som jeg stolede på, som jeg ville kunne leje til at passe børnene hjemme hos os selv, før jeg begyndte at lede efter en aftenåben DP.
Jeg tænker, at der er en del problematiske ting i det, hvis det er aftenpasning hos DP. Hvis jeg er færdig kl 22 - skal jeg så afhente mine sovende børn for at bringe dem hjem? Det bedste er jo, at de ikke bliver afbrudt i sin søvn. Men i såfald må de jo sove hos DP hele natten og først hentes om morgenen, selvom jeg er hjemme. Det ville jeg ikke bryde mig om som fast ordning. Jeg sætter altid pris på vores morgener sammen, og det første børnene ser efter, når de vågner er, om jeg er kommet hjem.
Men vi er jo mange, som ikke har "almindelige" arbejdstider, så det kan godt være, at andre tænker anderledes elle har andre behov.
(Jeg har ikke læst hele debatten, så beklager om jeg bare gentar noget, andre allerede har sagt....)
Anmeld