Tina Lund : Min dreng skal ikke ændre mit liv... bom bom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

TNBC

LMX skriver:

Det er liiiidt svært at debattere med dig når du bare automatisk bestemmer hvad det er jeg skriver.

Jeg har på ingen måde skrevet at kendte mennesker skal prioritere karriere. Jeg læser det som om hun har været ude 2 gange af nogle timer.

Jeg siger heller ikke at ALLE kendte gør som Tina, men at det kan være nødvendigt for nogen.

Jeg har ikke hentydet til at DU har sagt hun har efterladt hos inkompetente. Ved ikke hvorfor du udleder det af det jeg skriver.

Du siger at hun skal ses af folk for promovere sin sport, og det kan hun da sagtens gøre med drengen. To gange for at gå i biografen er fordi hun vil ud..
Ja det kan være nøvendigt for nogle, men man har da ikke hørt meget fea hende før hun fødte. Og hun snakker jo ikke engang om sin sport..
Men hun kan gøre hvad hun vil, men jeg synes det er egoistisk at tage væk fra en dreng på 5 uger to gange for at gå i biografen. Om du er kendt eller ej.

Du skrev hvem der passedd ham som om at jeg havde hentyet noget omkring det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

LMX

Yurie skriver:

Du siger at hun skal ses af folk for promovere sin sport, og det kan hun da sagtens gøre med drengen. To gange for at gå i biografen er fordi hun vil ud..
Ja det kan være nøvendigt for nogle, men man har da ikke hørt meget fea hende før hun fødte. Og hun snakker jo ikke engang om sin sport..
Men hun kan gøre hvad hun vil, men jeg synes det er egoistisk at tage væk fra en dreng på 5 uger to gange for at gå i biografen. Om du er kendt eller ej.

Du skrev hvem der passedd ham som om at jeg havde hentyet noget omkring det

Jamen vi er slet ikke uenige.

Ja hun kan gøre det MED barnet og det havde jeg da personligt gjort.

Nej hun snakker måske ikke om sin sport, men hun bliver stadig SET. Det var det jeg mente med promovering.

Jeg skrev bare genrelt så alle så det hvem der havde passet ham i de 2 tilfælde. Var ikke meningen det skulle fremgå somom du havde sagt noget i den retning.

Håber misforståelsen er rettet nu

Anmeld

3. oktober 2012

TeamRocket

Selfølgelig har mit liv ændret sig efter jeg fik barn. Før var jeg en top tjekket egoistisk ko- nu er jeg en kærlig mor og vil påstå jeg har udviklet mig på så mange punkter, at det ville være en stor fiasko hvis jeg pludselig blev den person jeg var før, igen. Men altså at hun vil bibeholde sin i mine øjne blanke livsstil skal hun da bare ha lov til, bare jeg ikke behøver det ;-)

Anmeld

3. oktober 2012

TNBC

LMX skriver:

Jamen vi er slet ikke uenige.

Ja hun kan gøre det MED barnet og det havde jeg da personligt gjort.

Nej hun snakker måske ikke om sin sport, men hun bliver stadig SET. Det var det jeg mente med promovering.

Jeg skrev bare genrelt så alle så det hvem der havde passet ham i de 2 tilfælde. Var ikke meningen det skulle fremgå somom du havde sagt noget i den retning.

Håber misforståelsen er rettet nu

Rettet..
Man skal virkelig tænke over hvad man siger.. Hun siger: han er 5uger, han kan sagtens klare sig ét par timer uden mig.
Ja sikkert men hvad med at tilbring noget tid med din søn i stedet for at rende til biografpremiere..?? Håber ikke hun tager til efterfest.

Anmeld

3. oktober 2012

LMX

Yurie skriver:

Rettet..
Man skal virkelig tænke over hvad man siger.. Hun siger: han er 5uger, han kan sagtens klare sig ét par timer uden mig.
Ja sikkert men hvad med at tilbring noget tid med din søn i stedet for at rende til biografpremiere..?? Håber ikke hun tager til efterfest.

Anmeld

3. oktober 2012

Nadia&Daniel

dola skriver:

Nu kan jeg ikke lige tilføje det her link som jeg gerne ville, men faldt altså over den her historie. Skal ikke kunne sige om hendes udtalelser om de er taget ud af sammenhæng, MEN jeg har altså ikke fået et barn for at FORTSÆTTE mit liv som jeg altid har gjort?!?

Har I?

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1833963.ece

Vores datter har også ændret vores liv - til det bedre

Har engang (tror Laura var omkring 4-5 mdr.) haft en lile diskution ang. dette emne:

Min svigerfar ville have vi skulle tage med til firmabowling (kl. 11) - hvor jeg så siger: "vi ville gerne, men det falder lige sammen med Laura's lur", så vi springer lige over" (på det tidspunkt, havde vi lidt bøvl med putningen, så det ville ikke hjælpe med larm fra en bowlinghal)

Firmabowling: 1½ times bowling, hvor vi bare skal kigge på

Hvor min svigerfar siger dette til det: " nu skal Laura jo ikke styre Jeres liv, vist I gerne vil med"

WHAT - selvfølgelig skal Laura ikke styre vores liv, men vi er også nød til at tilpasse os hendes behov. Og det var altså bare firmabowling, ikke familiebesøg eller andet vigtigt.

Dette mener min svigerfar ikke - han mener børnene skal tilpasses sig forældrenes liv/hverdag 100%.

Anmeld

3. oktober 2012

Lotus86

Jeg har svaret 'nope' men altså, selvfølgelig har han ændret mit liv, det kan jo ikke undgås, men jeg foretager mig stadig de ting som jeg gjorde før vi fik barn, kan i hvert fald ikke komme i tanke om noget, som jeg har måtte give afkald på. Jeg tror dog at det hun mener, det er, at hendes 'kendisliv' ikke skal gå i stå, bare fordi hun har fået et barn, og det kan jeg da sagtens følge hende i, det er jo netop det der er en stor del af hendes liv, og selvfølgelig skal hun ikke opgive det, bare fordi hun har fået et barn.

Anmeld

3. oktober 2012

Lotus86

Yurie skriver:

Rettet..

Så fordi hun (ligesom de fleste andre mødre) har brug for at komme lidt ud, så tilbringer hun ingen tid med sin søn, fordi hun tager til en biografpremiere i 2 timer??

Anmeld

3. oktober 2012

LMX

Lotus86 skriver:

Jeg har svaret 'nope' men altså, selvfølgelig har han ændret mit liv, det kan jo ikke undgås, men jeg foretager mig stadig de ting som jeg gjorde før vi fik barn, kan i hvert fald ikke komme i tanke om noget, som jeg har måtte give afkald på. Jeg tror dog at det hun mener, det er, at hendes 'kendisliv' ikke skal gå i stå, bare fordi hun har fået et barn, og det kan jeg da sagtens følge hende i, det er jo netop det der er en stor del af hendes liv, og selvfølgelig skal hun ikke opgive det, bare fordi hun har fået et barn.

Det var også noget i den stil jeg gerne ville frem til.

Jeg har som sådan heller ikke givet afkald på noget. Jeg har bevidst valgt noget fra, men det synes jeg er noget andet.

Anmeld

3. oktober 2012

Lotus86

LMX skriver:

AArh lad os lige slå koldt vand i blodet piger.

Jeg er selv indenfor hesteverdenen og jeg ved hvor meget negativ omtale Tina Lund tit får. Jeg er sikker på at hun ikke mener det som det står skrevet. Husk nu at det er EkstraBladet..

Jeg husker faktisk flere tråde herinde hvor vi søde piger har vejledt andre nybagte mødre som spørger om det nu også er OK at overlade den bette til mormor/farmor for at få en hyggeaften med kæresten et par timer. Ud at spise eller en biftur.

Hvis vi mener det er i orden at resten af DK's dejlige nybagte mødre gør det, hvorfor så ikke også Tina?

Jeg tror hun mener at hun stadig vil fortsætte sit liv som førhen. Med offentligheden lige i hælene. Det er jo hendes job. Og vi andre opgiver jo heller ikke noget ift at vi har fået vores børn?

Selvfølgelig ændrer det livet radikalt at man får børn. Det gør det da. Men vi fortsætter da med at være mennesker tiltrods derfor?

Jeg er ikke fan af Tina Lund, men jeg er lidt træt af at hun næsten altid kun får negativ omtale for alt hvad hun foretager sig.

Kan I følge mig?

Så enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.