Tina Lund : Min dreng skal ikke ændre mit liv... bom bom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Isaac's mor

Oh yea.... Mon ikk min søn har!!
Den unge festglade pige som blev voksen fra den dag hun stod med en positiv test i hånden Og tak min elskede lille mand, du var lige præcis dét der gav mit liv lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Skouboe

Muhmi skriver:

- Han er fem uger! Han kan altså godt undvære sin mor et par timer, vurderer hun.

- Hovedparten af alle mødre har slet ikke lyst til at forlade deres babyer. Det er synd for moren… Det må jo være et eller andet, der trækker, siger hun.

Bliver faktisk rigtig gal over hendes udtalelser, hun er godt nok for meget synes jeg... Det er ligeså meget vores valg at blive hjemme som det er hendes valg at tage i byen istedet for.. Jeg blev hjemme fordi jeg ville mit barn, hun tager afsted fordi hun har et andet behov... Hun skal bare ikke sige at jeg er forkert på den!!

Det siger hun heller ikke. Det sidste citat er ikke hende, men Sigris Riise, der undrer sig over Tinas behov for at være væk fra sit barn og mener at det er synd for hende at hun har det behov.

Anmeld

3. oktober 2012

LMX

AArh lad os lige slå koldt vand i blodet piger.

Jeg er selv indenfor hesteverdenen og jeg ved hvor meget negativ omtale Tina Lund tit får. Jeg er sikker på at hun ikke mener det som det står skrevet. Husk nu at det er EkstraBladet..

Jeg husker faktisk flere tråde herinde hvor vi søde piger har vejledt andre nybagte mødre som spørger om det nu også er OK at overlade den bette til mormor/farmor for at få en hyggeaften med kæresten et par timer. Ud at spise eller en biftur.

Hvis vi mener det er i orden at resten af DK's dejlige nybagte mødre gør det, hvorfor så ikke også Tina?

Jeg tror hun mener at hun stadig vil fortsætte sit liv som førhen. Med offentligheden lige i hælene. Det er jo hendes job. Og vi andre opgiver jo heller ikke noget ift at vi har fået vores børn?

Selvfølgelig ændrer det livet radikalt at man får børn. Det gør det da. Men vi fortsætter da med at være mennesker tiltrods derfor?

Jeg er ikke fan af Tina Lund, men jeg er lidt træt af at hun næsten altid kun får negativ omtale for alt hvad hun foretager sig.

Kan I følge mig?

Anmeld

3. oktober 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg er fuldstændig stået af ang Tina Lund...  Jeg har meget ondt af det barn og håber inderligt faderen er bedre far end hun er MOR...

Jeg kan slet ikke have den kvinde og at tv industrien bruger tid på hende, forstår jeg slet ikke... hun er for intetsigende...

Anmeld

3. oktober 2012

L&V

Jeg er sådan lidt midt i mellem, for jeg priotere alene tid og kæreste tid rigtig højt men priotere jo også Laura højt. Jeg syntes ikke det som sådan har ændret mit liv men nok nærmere ændrer mig at blive mor.. Jeg er blevet mere rolig og intune med mig selv.. Jeg er blevet stærk af det. Men jeg laver stort set det samme som inden vi fik Laura, nu skal der bare lige lidt ekstra med også skal tiden lige planlægges så bette musen får sovet. men ellers syntes jeg "kun" det er emotionelt det har ændret sig..Har ikke læst artiklen skal lige siges

Anmeld

3. oktober 2012

klmf

Altså, INDEN jeg fik børn troede jeg da også, at jeg stadig ville hænge ud nede på cafeen med veninderne spontant en tirsdag aften...

Det kan vi i teorien også godt, vi har allesammen fundet yderst kompetente fædre til vores børn. Det, der har ændret sig er lysten og overskuddet. Vil egentlig helst bare være så meget som muligt sammen med ham og overskuddet til veninder efter en uge med arbejde, studie og barn er ikke det vilde.

Da vores var 5 uger, var jeg også væk et par timer. Trængte noget så frygteligt til at blive klippet Men far var hjemme og passe og han var forøvrigt hjemme de første 3 måneder (var vinter-fyret) - de bedste måneder af vores liv

Men altså, Tina Lund... Havde vi helt ærligt forventet andet, der er jo totalt blank skærm

Anmeld

3. oktober 2012

Carina:-)

Det er i bund og grund mest synd for hende selv.

Hun mangler jo moderinstinkt.

Og fortsætter hun sådan,ja så er det nok ikke hendes barn/børn der besøger hende når hun bliver gammel.

Anmeld

3. oktober 2012

klmf

LMX skriver:

Jeg er selv indenfor hesteverdenen og jeg ved hvor meget negativ omtale Tina Lund tit får. Jeg er sikker på at hun ikke mener det som det står skrevet. Husk nu at det er EkstraBladet..

Jeg husker faktisk flere tråde herinde hvor vi søde piger har vejledt andre nybagte mødre som spørger om det nu også er OK at overlade den bette til mormor/farmor for at få en hyggeaften med kæresten et par timer. Ud at spise eller en biftur.

Hvis vi mener det er i orden at resten af DK's dejlige nybagte mødre gør det, hvorfor så ikke også Tina?

Jeg tror hun mener at hun stadig vil fortsætte sit liv som førhen. Med offentligheden lige i hælene. Det er jo hendes job. Og vi andre opgiver jo heller ikke noget ift at vi har fået vores børn?

Selvfølgelig ændrer det livet radikalt at man får børn. Det gør det da. Men vi fortsætter da med at være mennesker tiltrods derfor?

Jeg er ikke fan af Tina Lund, men jeg er lidt træt af at hun næsten altid kun får negativ omtale for alt hvad hun foretager sig.

Kan I følge mig?

Synes du har helt ret i, at man ikke skal dømme hende bare fordi hun er en offentlig person. Jeg har da heller ikke opgivet mit arbejde som jeg elsker, men som ikke ligefrem er familievenligt med tre-holdsskift. Men lige frøken Lund... Har bare aldrig nogensinde hørt noget komme fra den mund som jeg synes var heldigt, charmerende, indsigtsfuldt eller... Men måske hun bare har været enormt uheldig med hvad hun er citeret for?

Anmeld

3. oktober 2012

TNBC

LMX skriver:

Kan I følge mig?

Der er ingen her inde der har været væk fra deres nyfødte TO gange på en uge. Og den ene gang hun var ude ved babybio, efter hvad jeg kan forstå..

Anmeld

3. oktober 2012

Muhmi

Skouboe skriver:

Det siger hun heller ikke. Det sidste citat er ikke hende, men Sigris Riise, der undrer sig over Tinas behov for at være væk fra sit barn og mener at det er synd for hende at hun har det behov.

Sorry, det var mig der misforstod og læste for hurtigt så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.