Tina Lund : Min dreng skal ikke ændre mit liv... bom bom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

morbibi

dola skriver:

Nu kan jeg ikke lige tilføje det her link som jeg gerne ville, men faldt altså over den her historie. Skal ikke kunne sige om hendes udtalelser om de er taget ud af sammenhæng, MEN jeg har altså ikke fået et barn for at FORTSÆTTE mit liv som jeg altid har gjort?!?

Har I?

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1833963.ece

Det eneste jeg lavede om på, da jeg i sin tid fik barn nummer 1 var, at stoppe med at ryge. Ellers var alt som det plejede, bare med en ekstra i bagagen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Muhmi skriver:

Vil ikke mene at det er alenetid der er problemet her... Problemet er vel nok det at hun synes lige hun skal ud i spotlyset igen, så man ikke glemmer hende, istedet for at slappe af derhjemme, eller have en kæresteaften istedet for...

Jeg kan godt forstå at hun helt sikkert har helt andre interesser end jeg har, men at man føler et behov for at komme ud så man kan være en bedre mor derhjemme, synes jeg bare er en lidt underlig udtalelse.... Det mener jeg jo netop ikke at man bliver, hvis man ikke lærer sit barns lyde at kende, så lærer man jo heller ikke at reagere på dem...

at hun er væk et par timer to gane på fem uger gør nok ikke at hun ikke lærer sit barn lyde at kende. Det synes jeg er en lidt forhastet konklusion.

Anmeld

3. oktober 2012

VIPpigen

Muhmi skriver:

- Han er fem uger! Han kan altså godt undvære sin mor et par timer, vurderer hun.

- Hovedparten af alle mødre har slet ikke lyst til at forlade deres babyer. Det er synd for moren… Det må jo være et eller andet, der trækker, siger hun.

Bliver faktisk rigtig gal over hendes udtalelser, hun er godt nok for meget synes jeg... Det er ligeså meget vores valg at blive hjemme som det er hendes valg at tage i byen istedet for.. Jeg blev hjemme fordi jeg ville mit barn, hun tager afsted fordi hun har et andet behov... Hun skal bare ikke sige at jeg er forkert på den!!

Så enig......

Anmeld

4. oktober 2012

Mor til Ella

Yurie skriver:

At du var væk to gange på en uge

Nåh, men det beskrev jeg da

Jeg havde en elev som skulle til svendeprøve der skulle gøres klar, og den anden dag var der en syg...... Så derfor....

Tror enlig også jeg var i biffen med kæresten ugen efter......

Men kommer det an på hvad man skal? Om det er ok at være væk....

Anmeld

4. oktober 2012

Tulle28

Uuh men det er jo den klassiske 1. gangs mor, der ikke aner, hvad hun har rodet sig ud i Jo, mine børn har ændret mit liv, og det er skønt på de fleste områder

Anmeld

4. oktober 2012

Faith

Finemoar<3 skriver:

Jamen jeg er jo lige her

Herinde skal man virkelig passe på med at være ærlig - for får man nu passet sit barn når baby stadig er ganske lille, jamen så er man jo næsten uegnet som mor

Havde jeg min familie eller sødeste veninde Maiken tæt på mig, så havde jeg også fået passet musen, bare en time eller 3

Det er åbenbart ganske forbudt og absolut fy fy at have lidt alenetid høhø...

Jeg er vidst osse en af de "dårlige" mødre så

Da Jonathan var 3 uger gammel var min mand og jeg til bryllup. Afleverede Jonathan hos min svigerinde kl 16 om eftermiddagen og hentede ham først igen kl 22. Havde altså virkelig ikke dårlig samvittighed over det. Vidste han var i gode hænder.

Men det ændrer ikke på at jeg ikke bryder mig om Tina Lund

Anmeld

4. oktober 2012

Vidunderligeunger

Faith skriver:

Jeg er vidst osse en af de "dårlige" mødre så

Da Jonathan var 3 uger gammel var min mand og jeg til bryllup. Afleverede Jonathan hos min svigerinde kl 16 om eftermiddagen og hentede ham først igen kl 22. Havde altså virkelig ikke dårlig samvittighed over det. Vidste han var i gode hænder.

Men det ændrer ikke på at jeg ikke bryder mig om Tina Lund

at du kunne finde på det  fy fy fy 

og nej, jeg bryder mig heller ikke om tina lund, og jeg synes da også hendes udtalelse er lidt uheldig.. men derofr synes jeg stadigvæk ikke det er forkert

Anmeld

4. oktober 2012

Bebsesmoar

Hahahahaha!! Hun er bare en newage newbee!! Giv hende lige noget tid!! For nogle kvinder er det ultramegaovervigtigt at udstråle og signaletre at ALT er som det plejede. Det KAN tænkes at hendes mand har haft noia over det her farhalløj og frygten for at se ens hustru blive forvandlet til en mor KAN have været et emne de har haft oppe at vende som har gjort at Tina føler et behov for at fortælle medierne hvad hendes opfattelse at et liv med og uden børn indebære!! Blot en strøøøøtanke!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.