Tina Lund : Min dreng skal ikke ændre mit liv... bom bom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Må/ Har dine børn ændre/t dit liv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.239 visninger
87 svar
2 synes godt om
3. oktober 2012

dola

Nu kan jeg ikke lige tilføje det her link som jeg gerne ville, men faldt altså over den her historie. Skal ikke kunne sige om hendes udtalelser om de er taget ud af sammenhæng, MEN jeg har altså ikke fået et barn for at FORTSÆTTE mit liv som jeg altid har gjort?!?

Har I?

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1833963.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

stm2812

dola skriver:

Nu kan jeg ikke lige tilføje det her link som jeg gerne ville, men faldt altså over den her historie. Skal ikke kunne sige om hendes udtalelser om de er taget ud af sammenhæng, MEN jeg har altså ikke fået et barn for at FORTSÆTTE mit liv som jeg altid har gjort?!?

Har I?

Læste ikke lige artiklen, men NEJ!! Jeg var fast besluttet på at ændre mit liv og det ville jeg da også mene man ofte bare gør automatisk. nu er det pludselig en anden som kommer i første række. Og man kan da ikke undgå det til tider begrænser en. Men kan jo ikke gøre som før uden lige at tænke sig en ekstra gang om. Men det er i mine øjne ikke et problem. Det er bare en livsændring og jeg elsker det !!

Anmeld

3. oktober 2012

dorthemus

Det har da ændret mit liv radikalt....synes hendes udtalelse er mærkværdig Alle der tror de kan fortsætte deres hidtidige liv har då misforstået noget...efter min mening
Har godt læst artiklen og jeg forstår ikke hvordan man overhovedet har lyst eller overskud til at lade andre passe sit nyfødte barn for selv at gå ud til en eller ligegyldig præmiere eller event.

Men det er jo hendes valg

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Min søn har ændret mit liv MEGET.

Men det har jeg ikke noget imod, jeg vil mene at det høre med til at få børn.

Anmeld

3. oktober 2012

AnonymMor

dola skriver:

Har I?

så godt artiklen og kan kun sige at jeg ikke er overrasket over hendes udtalelser  

jeg er en af de "heldige" personer som fik lov at komme i praktik i 8 klasse ved frøken lund og det var alt andet end en succes.

efter at have mødt hende irl så havde jeg aldrig forstillet mig hende blive mor.. Nok kan hun have ændret sig siden da

Anmeld

3. oktober 2012

bøllen

dorthemus skriver:

Det har da ændret mit liv radikalt....synes hendes udtalelse er mærkværdig Alle der tror de kan fortsætte deres hidtidige liv har då misforstået noget...efter min mening
Har godt læst artiklen og jeg forstår ikke hvordan man overhovedet har lyst eller overskud til at lade andre passe sit nyfødte barn for selv at gå ud til en eller ligegyldig præmiere eller event.

Men det er jo hendes valg

Må erklære mig enig her .

Anmeld

3. oktober 2012

bøllen

Her har livet også ændret sig efter børnene er kommet til. Hvilket jeg syntes er en naturlig udvikling. Selvfølgelig behøver livet ikke gå i stå fordi der kommer småfolk til. Men det er jo en priotering.

Undre mig ikke over den udtalelse, jeg ville ikke selv have lystet til at få passet min nyfødte. 

Anmeld

3. oktober 2012

Monski

Man er da godt naiv hvis man tror at børn ikke ændre ens liv ..
Altså ændringer er jo ikke nødvendigvis negativt, selvom det lyder sådan i hendes udtalelse

Anmeld

3. oktober 2012

Muhmi

- Han er fem uger! Han kan altså godt undvære sin mor et par timer, vurderer hun.

- Hovedparten af alle mødre har slet ikke lyst til at forlade deres babyer. Det er synd for moren… Det må jo være et eller andet, der trækker, siger hun.

Bliver faktisk rigtig gal over hendes udtalelser, hun er godt nok for meget synes jeg... Det er ligeså meget vores valg at blive hjemme som det er hendes valg at tage i byen istedet for.. Jeg blev hjemme fordi jeg ville mit barn, hun tager afsted fordi hun har et andet behov... Hun skal bare ikke sige at jeg er forkert på den!!

Anmeld

3. oktober 2012

Brams

dola skriver:

Har I?

Mit liv har ændret sig meget efter at jeg har fået barn og det er jeg super glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.