Tina Lund : Min dreng skal ikke ændre mit liv... bom bom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

LMX

lotchen skriver:

Synes du har helt ret i, at man ikke skal dømme hende bare fordi hun er en offentlig person. Jeg har da heller ikke opgivet mit arbejde som jeg elsker, men som ikke ligefrem er familievenligt med tre-holdsskift. Men lige frøken Lund... Har bare aldrig nogensinde hørt noget komme fra den mund som jeg synes var heldigt, charmerende, indsigtsfuldt eller... Men måske hun bare har været enormt uheldig med hvad hun er citeret for?

Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige det. Men EB har jo en tendens til at dreje tingene så de bliver mest interessante for læserne.

Jeg vælger bare at tro at der må ligge noget andet bag.

Kan godt være Tina Lund ikke er den skarpeste i sine udtalelser, men jeg kan ikke tro på at hun nedprioriterer sit nyfødte barn.

Da hun var på café med veninderne var det jo Allan der passede den lille og det synes jeg da er helt ok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

klmf

LMX skriver:

Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige det. Men EB har jo en tendens til at dreje tingene så de bliver mest interessante for læserne.

Jeg vælger bare at tro at der må ligge noget andet bag.

Kan godt være Tina Lund ikke er den skarpeste i sine udtalelser, men jeg kan ikke tro på at hun nedprioriterer sit nyfødte barn.

Da hun var på café med veninderne var det jo Allan der passede den lille og det synes jeg da er helt ok.

Selvfølgelig er det helt fint, har også selv valgt en far, der er yderst kompetent til at passe en helt lille, når mor skulle på farten

Anmeld

3. oktober 2012

Muhmi

Yurie skriver:

Der er ingen her inde der har været væk fra deres nyfødte TO gange på en uge. Og den ene gang hun var ude ved babybio, efter hvad jeg kan forstå..

Ved ikke om der ikke er én eller to herinde der har gjort det samme som hende... Men i min verden synes jeg det er underligt at man har et behov for at komme væk fra sit barn for at blive "en bedre mor"... Helt ærligt, i starten bør man sguda lære sit barns lyde og alt ved det her barn at kende og der er ingen der skal komme og fortælle mig at hun har lært sit barn 100% at kende efter 5 uger...

Anmeld

3. oktober 2012

LMX

Yurie skriver:

Der er ingen her inde der har været væk fra deres nyfødte TO gange på en uge. Og den ene gang hun var ude ved babybio, efter hvad jeg kan forstå..

Det vil jeg mene at du ikke kan svare på om der er nogen som har?

Det kan du da af gode grunde ikke vide

Tina er en offentlig person, så ift at skulle ses af andre så betyder det meget for promoveringen af hende og hendes sport. Sådan er det da med alle kendte mennesker.

Ja jeg misunder dem ikke!

Det er jo ikke fordi hun har efterladt sin søn hos inkompetente mennesker i flere timer. (mormor og barnets far).

Vi har bare lært at hade Tina Lund pga alle de negative artikler der er omkring hende og alt hvad hun gør.

Anmeld

3. oktober 2012

TNBC

Muhmi skriver:

JJe

Ved ikke om der ikke er én eller to herinde der har gjort det samme som hende... Men i min verden synes jeg det er underligt at man har et behov for at komme væk fra sit barn for at blive "en bedre mor"... Helt ærligt, i starten bør man sguda lære sit barns lyde og alt ved det her barn at kende og der er ingen der skal komme og fortælle mig at hun har lært sit barn 100% at kende efter 5 uger...

Jeg er ganske enig. To gange på en uge er megeg når knægten kun er 5uger. Altså det kan godt være at man trænger til nogle timers ro en gang i mellem, men vi ved jo heller ikke om hun er alene med pasning i hverdagene. hun passer vel også stadigvæk hestene.
Hvis det havde været en adten nogle timer, og ikke bare en tilfældig ting, havde jeg ikke sagt noget, men to gange.

Anmeld

3. oktober 2012

LMX

Yurie skriver:

Jeg er ganske enig. To gange på en uge er megeg når knægten kun er 5uger. Altså det kan godt være at man trænger til nogle timers ro en gang i mellem, men vi ved jo heller ikke om hun er alene med pasning i hverdagene. hun passer vel også stadigvæk hestene.
Hvis det havde været en adten nogle timer, og ikke bare en tilfældig ting, havde jeg ikke sagt noget, men to gange.

Jeg er praktisk talt enig med dig. Jeg ville heller aldrig selv gøre det. Men nu er der heller ikke noget der afhænger af at jeg bliver set af mængden. Heldigvis

Anmeld

3. oktober 2012

TNBC

LMX skriver:

Det vil jeg mene at du ikke kan svare på om der er nogen som har?

Det kan du da af gode grunde ikke vide

Tina er en offentlig person, så ift at skulle ses af andre så betyder det meget for promoveringen af hende og hendes sport. Sådan er det da med alle kendte mennesker.

Ja jeg misunder dem ikke!

Det er jo ikke fordi hun har efterladt sin søn hos inkompetente mennesker i flere timer. (mormor og barnets far).

Vi har bare lært at hade Tina Lund pga alle de negative artikler der er omkring hende og alt hvad hun gør.

Nej det ved jeg ikke, men det er det indtryk jeg har fået når jeg læser indslag herinde..

Så kendte mennesker skal tænke på derds karriere først? Nah..

Der er altså kendte mennesker, der vælger at tage det med ro, i ihvert nogle måneder efter de haf født første gang.

Har jeg nogensinde sagt at hun bare har efter sønnen hos nogen.,?
Og de gange hun har været ude, har haft intet med hendes sport at gøre og den ene gang var i babybio(for babyer og mødre)

Anmeld

3. oktober 2012

Muhmi

Yurie skriver:

Det er jo også det jeg tænker, hun burde da have masser af "frirum" i og med at hun stadig passer hendes heste, det tror jeg er noget hun meget nødig lader andre overtage for hende... Men det er jo bare spekulationer...

To gange på en uge er bare alt for meget i min verden... Men jeg skal jo ikke sige hvad hun må og ikke må, men jeg sidder godt nok og bliver en smule forarget over hendes behov...........

Anmeld

3. oktober 2012

LMX

Yurie skriver:

Nej det ved jeg ikke, men det er det indtryk jeg har fået når jeg læser indslag herinde..

Så kendte mennesker skal tænke på derds karriere først? Nah..

Der er altså kendte mennesker, der vælger at tage det med ro, i ihvert nogle måneder efter de haf født første gang.

Har jeg nogensinde sagt at hun bare har efter sønnen hos nogen.,?
Og de gange hun har været ude, har haft intet med hendes sport at gøre og den ene gang var i babybio(for babyer og mødre)

Det er liiiidt svært at debattere med dig når du bare automatisk bestemmer hvad det er jeg skriver.

Jeg har på ingen måde skrevet at kendte mennesker skal prioritere karriere. Jeg læser det som om hun har været ude 2 gange af nogle timer.

Jeg siger heller ikke at ALLE kendte gør som Tina, men at det kan være nødvendigt for nogen.

Jeg har ikke hentydet til at DU har sagt hun har efterladt hos inkompetente. Ved ikke hvorfor du udleder det af det jeg skriver.

Anmeld

3. oktober 2012

TNBC

Muhmi skriver:

Det er jo også det jeg tænker, hun burde da have masser af "frirum" i og med at hun stadig passer hendes heste, det tror jeg er noget hun meget nødig lader andre overtage for hende... Men det er jo bare spekulationer...

To gange på en uge er bare alt for meget i min verden... Men jeg skal jo ikke sige hvad hun må og ikke må, men jeg sidder godt nok og bliver en smule forarget over hendes behov...........

Ja, gad vide hvor meget han ligger i barnevognen mens hun arbejder.. Hvis hun arbejder...

Ja to gange er for meget når han er så lille. En aften er okay...

Og jeg synes hun burde holde en pausd og nyde at være blevet mor.. Og hvis hun går i babybio, så tag dog knægten med. Det er der de er til.:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.