Loa skriver:
Ja syntes virkelig alle omkring mig får barn nr.2 super hurtigt. Er det virkelig kun mig som ikke har drøn travlt med at få en lille mere så hurtigt som muligt???
Ja jeg tænker at deres børn virkelig må være ultra nemme 
Jeg ved godt at folk sikkert tænker at deres børn får meget glæde af hinanden når de bliver større og måske savner de en lille baby igen, men er der slet ingen (som mig) som gerne vil give deres ene og første barn en masse unik opmærksomhed og alene tid inden der skal komme en lillebror/søster?
Måske er det kun mig der ikke kan overskue tanken om at dele opmærksomheden til to små størrelser, og måske tænker jeg bare alt for meget over det, men derfor er jeg alligevel nysgerrig, er jeg virkelig den eneste som bare venter lidt inden nr.2 kommer?
Her kommer der til at være 2,4 år mellem tøserne, så ved ikke om vi har været hurtige ude.
Madeleine var suuuuper nem det første år, det andet år var hun konstant syg med det ene og det andet, så det var hårdt. Men midt i det besluttede vi os alligevel for at lave en nr to.
Og nu hvor jeg nærmer mig min termin ser jeg bare frem til aaaalt den hygge de forhåbentlig får sammen.
Madeleine er super selvstændig, og har aldrig krævet meget opmærksomhed omkring leg. Vi må gerne være der, og holde noget af legetøjet, men hun kan fint lege uden vi blander os.
Og så ved hun godt lillesøster ligger i maven, og hiver min bluse op og kysser hende.
Er super glad for at jeg kan kommunikere sådan med hende, og vi gør meget for at fortælle og forberede hende.
Anmeld