Loa skriver:
Ja syntes virkelig alle omkring mig får barn nr.2 super hurtigt. Er det virkelig kun mig som ikke har drøn travlt med at få en lille mere så hurtigt som muligt???
Ja jeg tænker at deres børn virkelig må være ultra nemme 
Jeg ved godt at folk sikkert tænker at deres børn får meget glæde af hinanden når de bliver større og måske savner de en lille baby igen, men er der slet ingen (som mig) som gerne vil give deres ene og første barn en masse unik opmærksomhed og alene tid inden der skal komme en lillebror/søster?
Måske er det kun mig der ikke kan overskue tanken om at dele opmærksomheden til to små størrelser, og måske tænker jeg bare alt for meget over det, men derfor er jeg alligevel nysgerrig, er jeg virkelig den eneste som bare venter lidt inden nr.2 kommer?
altså nu er min søn kun 1 år (på søndag), og JEG er faktisk til tider ret skruk efter en nr 2, jeg savner sku lidt følelsen af liv inde i mig og en nyfødt i armene, også selvom jeg havde en rigtig svær start med nr 1.
dog synes jeg simpelthen at vores søn er aaaaalt for lille, til allerede at skal være den store
og derfor venter vi min 1 år endnu, før vi går igang med at prøve igen.
der bliver skrevet meget om herinde at der går meget opmæksomhed fra nr 1 når nr 2 kommer osv, og det er jeg også enig i at der gør, men jeg synes at det er mere "synd" at et barn på 1-1½ år allerede skal være det "store barn, som når er storesøster/bror", jeg synes jo stadig er de er små børn i mit hoved hehe
jeg synes de er for små til at ane hvad det vil sige at være den store, men det er jo bare min holdning (og jeg tager hatten af for dem, der alligevel vælger at få børn der er tætte - sikke en arbejde, og er da også sikker på at de får meget ud af hinanden når de bliver ældre)
Anmeld