Loa skriver:
Åh ja, vi får også den smidt i hovedet heeeele tiden..... At nu mååå der da være en mere på vej lige om lidt.
Som om det nærmest ikke er ok, at der er et par år imellem.
Iiiih det var ærgerligt for jer
Håber snart det lykkes.
Men kan heller ikke lade være med at være glad for vi vil vente når man læser indlæggene herinde med de "stakkels" jaloux søskende og deres reaktioner, fordi de ikke forstå at der er kommet en lille ny..
Der håber jeg virkelig det er en fordel at Isabella bliver lidt større og man måske mere kan forklare hende tingene.....
Med det fører jo tilbage til det jeg skrev: barn nummer to har aldrig prøvet andet end at dele opmærksomheden. Er det så altid mega synd for dem der er det andet barn? For sådan vil det jo være for andet barn, uanset hvornår det fødes. Hvis man følger den tese skulle man jo aldrig få mere end et enkelt barn

Jeg mener der er fordele og ulemper ved begge valg. Men jeg synes ikke det er fair at stille det op som at man ikke vil nyde sit barn tilstrækkeligt eller give det nok opmærksomhed. Jeg ved ikke med dig, men jeg haR da afgjort tænkt mig at nyde min datter, selvom der er et barn mere.
I sidste ende handler det om, hvor man er som forældre, hvor man er i sit liv mm. Jeg haR mere at sige, men er på fra mobil, og dem er dårlig at skrive fra. Så det må blive i morgen
Anmeld