Frøken J. skriver:
Med det fører jo tilbage til det jeg skrev: barn nummer to har aldrig prøvet andet end at dele opmærksomheden. Er det så altid mega synd for dem der er det andet barn? For sådan vil det jo være for andet barn, uanset hvornår det fødes. Hvis man følger den tese skulle man jo aldrig få mere end et enkelt barn 
Jeg mener der er fordele og ulemper ved begge valg. Men jeg synes ikke det er fair at stille det op som at man ikke vil nyde sit barn tilstrækkeligt eller give det nok opmærksomhed. Jeg ved ikke med dig, men jeg haR da afgjort tænkt mig at nyde min datter, selvom der er et barn mere.
I sidste ende handler det om, hvor man er som forældre, hvor man er i sit liv mm. Jeg haR mere at sige, men er på fra mobil, og dem er dårlig at skrive fra. Så det må blive i morgen 
Var bestemt heller ikke for at sige at man ikke nyder barn nr.1, men jeg kan da kun forestille mig (og ja forestille mig, eftersom jeg ikke har prøvet det) at det da bliver noget anderledes for det første barn når mor pludselig skal sidde med en lille bebs på armen rigtig meget, og ikke bare lige kan være på lige så meget som før.
Men i bund og grund, ville jeg bare høre om jeg var den eneste, ikke debattere eller sige at om det ene var bedre end det andet.
For børnene skal da nok være glade og tilfredse børn (formodentligt) uanset om de har en søskende med 1 eller 5 år imellem sig.
Jeg ville bare høre om jeg var den eneste der valgte som jeg gjorde...
Anmeld