røgalarmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

SussieThyssen

B&J skriver:

Jeg læste dette link og tænke på hvor mange mon her inde har ingen røg alarmer

Har du røg alarmer i dit hjem???

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2012/09/26/222524.htm

Nix 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Muffinmus

Man skulle ikke tro der nu om stunder var folk der var så tåbelige ikke at have en alarm....

Sorry, men det er jo direkte ånsvagt. Og nej, jeg mener heller ikek nogen undskyldninger kan bruges på nogen måde. Røgalarmer er folks eget ansvar og noget man som ansvarlig voksen slet ikke burde overveje...det SKAL man bare have.

Det er da det mindste man kan gøre for sin familie og det burde være et lovkrav i alle hjem at der var mindt 3-4 alarmer.

Man kan tit få 3 alarmer for 100 kr og så kræver de bare en skrue og et batteri...så nej, der findes ingen undskyldninger, det er ren dumhed og dovenskab.

Anmeld

27. september 2012

jydeinden

B&J skriver:

Jeg læste dette link og tænke på hvor mange mon her inde har ingen røg alarmer

Har du røg alarmer i dit hjem???

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2012/09/26/222524.htm

nej vi har som sådan ikke nogen røgalarm selv, men i opgangen er der en stor fin en, og skulle der udbyde brand i opgangen så er det 100 % sikkert at vi vil høre det. og jeg gider ikke have en ud i gangen, havde overvejet det, men da vi ikke har dør i ud til køkkenet så starter der en hylekoncert hver gang man laver mad, og dét vil jeg blive træt af i længden.

Anmeld

27. september 2012

MortilElias2010

Tabula Rasa skriver:

... Og så kan man jo ikke "bare" pille dem ned, for jeg kan jo ikke nå dem! Så jeg måtte fræse rundt med en stol i hele lejligheden, med et skrigende barn kravlende efter mig lol

Ha ha ha dengang ville det være ondt at grine, men hold nu kæft hvor er det sjovt!  

Jeg har været der men ikke med et spædbarn, måtte bruge en kost til at banke løs på de to jeg havde. Resulterede selvf. i at de ikke virkede efterfølgende for hamrede godt til! Belastende midt om natten! Og absolut ikke nogen tålmodighed 

Anmeld

27. september 2012

B&J

Camillakn skriver:

Ja det har vi fået. Vi har da haft nogle, men så har de ikke virket. Men for omkring 6 mdr. siden fik vi meldt os ind i falck og har nu brandslukker, brandtæppe og brandalarmer.

Men tror der er mange som ikke har en brandalarm, og så er der sikkert mange som mig der havde og var oppe at hænge men uden batteri der virker...

ej en dejlig pakke med det hele i...... og ja der er rigtig mange der har alamer men ikke virker eller ikke har alarmer

Anmeld

27. september 2012

B&J

Isabella_mor skriver:

ja.. en på bassens værelse og en centralt i lejligheden... 

det har vi også også en i køkkenet

Anmeld

27. september 2012

B&J

LMX skriver:

JA! Og så sådan et skilt på døren hvor der står at vi har 2 katte og en hund som gerne vil hjælpes ud i tilfælde af brand

ej hvor smart med sådan et skilt hvor har du fået lavet sådan et henne????

Anmeld

27. september 2012

B&J

Ciss skriver:

Vi har to røgalarmer. En ved køkkenet og en i gangen udenfor soverummene.

Jeg ser ingen grund til IKKE at have det.

Uanset, hvor forsigtig man er, kan det begynde at brænde i et eller andet. De har haft brandøvelse i børnehaven, og så vi har også snakket om det her hjemme med den ældste. Hvad man skal gøre, hvis det begynder at brænde og alarmen går.

Det kan godt være, jeg er lidt hysterisk med det, men når jeg skal overnatte på hoteller/vandrehjem el lign er det altid noget af det første jeg ser efter: Hvor sidder alarmen, og er der alternative veje ud? Det sidder i rygmarven, og jeg håber, mine børn også lærer det efterhånden, for det kan faktisk redde deres liv en dag.

jeg syntes du er fantastisk man skal lære sine børn det og virkelig en god ide det med et hotel osv det havde jeg ikke tænk på mange tak for tippet det vil jeg huske

Anmeld

27. september 2012

B&J

Muhmi skriver:

Jeg har igennem tiden købt mig til 5 røgalarmer men jeg ved ikke hvad jeg gør galt for når de har siddet i en måneds tid eller to, så begynder de at bippe hvert minut... Derfor har vi ingen lige pt. Men vi skal selvfølgelig have igen... Bliver nød til at prøve mig frem indtil det virker...

øv sådan en har vi også haft der bare skreg og skreg og hold nu kæft en chok man får når de går igang om natten

håber i finder nogle der ikke skriger

Anmeld

27. september 2012

B&J

MorDk skriver:

Nej... og det er simpelthen for DÅRLIGT! De koster ingenting... så her handler det bare om "dovenskab" og "glemsonhed"

Må skrive dem på indkøbslisten! Det går ikke mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.