røgalarmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Muhmi

Jeg har igennem tiden købt mig til 5 røgalarmer men jeg ved ikke hvad jeg gør galt for når de har siddet i en måneds tid eller to, så begynder de at bippe hvert minut... Derfor har vi ingen lige pt. Men vi skal selvfølgelig have igen... Bliver nød til at prøve mig frem indtil det virker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

MorDk

Nej... og det er simpelthen for DÅRLIGT! De koster ingenting... så her handler det bare om "dovenskab" og "glemsonhed"

Må skrive dem på indkøbslisten! Det går ikke mere...

Anmeld

27. september 2012

Ciss

Muhmi skriver:

Jeg har igennem tiden købt mig til 5 røgalarmer men jeg ved ikke hvad jeg gør galt for når de har siddet i en måneds tid eller to, så begynder de at bippe hvert minut... Derfor har vi ingen lige pt. Men vi skal selvfølgelig have igen... Bliver nød til at prøve mig frem indtil det virker...

Og det hjælper ikke at bytte batteri? Der er vel ikke andet man kan gøre med dem selv, tror jeg.... mærkeligt....

Anmeld

27. september 2012

Laura.

Ja, det har vi. Turde ikke undvære dem.

Anmeld

27. september 2012

Muhmi

Ciss skriver:

Og det hjælper ikke at bytte batteri? Der er vel ikke andet man kan gøre med dem selv, tror jeg.... mærkeligt....

Nopes det bliver det tværdigmod bare værre af, så går de spontant igang lige pludselig også selvom der ingen røg er i nærheden...

Tror bare ikke røgalarmer og jeg har et særlig godt forhold til hinanden, det ville jeg ellers gerne fordi jeg vil jo så gerne føle mig sikker og føle at jeg passer godt på min familie...

Anmeld

27. september 2012

Kay

det er ris til egen røv ik at havde det! siger brandmands datteren der er opdraget med brandalarmer, sluknings teknikker og førstehjælps kursus 

det er at gamble med sit eget og familiens liv ikke at havde røg alarmer!

Anmeld

27. september 2012

Frk. Himmelblå

SELVFØLGELIG har vi det!

Og har haft en mand ude fra Falck til at placere dem helt korrekt, så vi er sikre på, at de opdager røgen så hurtigt som muligt!

Har også brandslukker og brandtæppe.

Kender mange, der ikke har. Tror mange ikke tænker over, at hvis man sover, så kan man risikere at besvime under røgudviklingen. Så kan baby stå og skrige i sin tremmeseng på værelset imens... - Ja, undskyld, men det er sådanne billeder der gør, at jeg slet ikke forstår, at folk (forældre) tør undvære!

Anmeld

27. september 2012

Tabula Rasa

B&J skriver:

Jeg læste dette link og tænke på hvor mange mon her inde har ingen røg alarmer

Har du røg alarmer i dit hjem???

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2012/09/26/222524.htm

Ja det har vi da! Men hader dem nogen gange. Vi har nogle smarte nogle der er forbundet, så hvis en starter, så starter alle, så man hører dem. Men her den anden dag startede de uden grund, og så hylede hele hytten, babyen skreg af skræk, og jeg kunne ikke finde ud af hvordan jeg skulle slukke lortet uden at pille batterierne ud af dem alle! Haha

Anmeld

27. september 2012

MortilElias2010

Ja selvfølgelig! 40kr stykket! I stort set alle rum! Vi skal ikke risikere noget! 

God ide med indflytninggaven 

Anmeld

27. september 2012

MortilElias2010

Tabula Rasa skriver:

Ja det har vi da! Men hader dem nogen gange. Vi har nogle smarte nogle der er forbundet, så hvis en starter, så starter alle, så man hører dem. Men her den anden dag startede de uden grund, og så hylede hele hytten, babyen skreg af skræk, og jeg kunne ikke finde ud af hvordan jeg skulle slukke lortet uden at pille batterierne ud af dem alle! Haha

Undskyld jeg griner  Kan lige se scenariet for mig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.