røgalarmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

B&J

betina23 skriver:

jeg har stemt blankt da jeg har røg alarmer men dumt nok ikke fået sat dem op

så må du komme igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

B&J

signe. skriver:

Ja, vi har røgalarmer i hvert eneste rum Den sikkerhed har altid betydet meget for os

Anmeld

27. september 2012

B&J

SussieThyssen skriver:

Nix 

Anmeld

27. september 2012

B&J

MariaE skriver:

Man skulle ikke tro der nu om stunder var folk der var så tåbelige ikke at have en alarm....

Sorry, men det er jo direkte ånsvagt. Og nej, jeg mener heller ikek nogen undskyldninger kan bruges på nogen måde. Røgalarmer er folks eget ansvar og noget man som ansvarlig voksen slet ikke burde overveje...det SKAL man bare have.

Det er da det mindste man kan gøre for sin familie og det burde være et lovkrav i alle hjem at der var mindt 3-4 alarmer.

Man kan tit få 3 alarmer for 100 kr og så kræver de bare en skrue og et batteri...så nej, der findes ingen undskyldninger, det er ren dumhed og dovenskab.

nemlig ellers ønsk sig dem i julegave

Anmeld

27. september 2012

MortilElias2010

LMX skriver:

JA! Og så sådan et skilt på døren hvor der står at vi har 2 katte og en hund som gerne vil hjælpes ud i tilfælde af brand

Samme her!  Det er altså værdifuld viden! 

Anmeld

27. september 2012

Mathilde

JA! Jeg kunne ikke sove roligt uden.

Jeg har altid frygtet at brænde inde. En af mine veninder brændte ihjel, da jeg var 16 og siden da er det bestemt ikke blevet bedre.

Hun brændte inde fordi de havde taget røgalarmerne ned i forbindelse med at de skulle male.

Anmeld

27. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
B&J skriver:

det er også en god ide at ejeren siger det skal man have

De var installerede, da jeg flyttede ind - på hans regning

Anmeld

27. september 2012

A&F

B&J skriver:

hihihihihhi det lyder som om de starter engang imellem

Det er præcis hvad de gør, men det er helt uskyldigt. Det kan være røget fra ovnen der udløser det eller hvis jeg har glemt popcornene. Vores røgalarmer er ekstrem følsomme

Anmeld

27. september 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Nej... og det er simpelthen for DÅRLIGT! De koster ingenting... så her handler det bare om "dovenskab" og "glemsonhed"

Må skrive dem på indkøbslisten! Det går ikke mere...

Kan svare det samme! 

Det er nu skrevet på indkøbslisten til i morgen  Godt jeg lige så denne tråd, for det er da ikke noget jeg tænkte videre over 

Anmeld

27. september 2012

FruStolpe

B&J skriver:

Jeg læste dette link og tænke på hvor mange mon her inde har ingen røg alarmer

Har du røg alarmer i dit hjem???

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2012/09/26/222524.htm

Nej, og det er simpelhen for dumt. Der er ingen undskylding, det er ren og skær idioti fra vores side. De bliver sat op i weekenden.

Tusind tak for at minde os om det... Ej hvor er det flovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.