Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laura. skriver: Ja, det har vi. Turde ikke undvære dem.
Ja, det har vi. Turde ikke undvære dem.
nemlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: det er ris til egen røv ik at havde det! siger brandmands datteren der er opdraget med brandalarmer, sluknings teknikker og førstehjælps kursus det er at gamble med sit eget og familiens liv ikke at havde røg alarmer!
det er ris til egen røv ik at havde det! siger brandmands datteren der er opdraget med brandalarmer, sluknings teknikker og førstehjælps kursus
det er at gamble med sit eget og familiens liv ikke at havde røg alarmer!
dejligt, det er det nemlig man skal sku huske det for de små ting der betyder virkelig meget
og syntes også det er vigtigt man kan førstehjælp
Frk. Himmelblå skriver: SELVFØLGELIG har vi det! Og har haft en mand ude fra Falck til at placere dem helt korrekt, så vi er sikre på, at de opdager røgen så hurtigt som muligt! Har også brandslukker og brandtæppe. Kender mange, der ikke har. Tror mange ikke tænker over, at hvis man sover, så kan man risikere at besvime under røgudviklingen. Så kan baby stå og skrige i sin tremmeseng på værelset imens... - Ja, undskyld, men det er sådanne billeder der gør, at jeg slet ikke forstår, at folk (forældre) tør undvære!
SELVFØLGELIG har vi det!
Og har haft en mand ude fra Falck til at placere dem helt korrekt, så vi er sikre på, at de opdager røgen så hurtigt som muligt!
Har også brandslukker og brandtæppe.
Kender mange, der ikke har. Tror mange ikke tænker over, at hvis man sover, så kan man risikere at besvime under røgudviklingen. Så kan baby stå og skrige i sin tremmeseng på værelset imens... - Ja, undskyld, men det er sådanne billeder der gør, at jeg slet ikke forstår, at folk (forældre) tør undvære!
Tabula Rasa skriver: Ja det har vi da! Men hader dem nogen gange. Vi har nogle smarte nogle der er forbundet, så hvis en starter, så starter alle, så man hører dem. Men her den anden dag startede de uden grund, og så hylede hele hytten, babyen skreg af skræk, og jeg kunne ikke finde ud af hvordan jeg skulle slukke lortet uden at pille batterierne ud af dem alle! Haha
Ja det har vi da! Men hader dem nogen gange. Vi har nogle smarte nogle der er forbundet, så hvis en starter, så starter alle, så man hører dem. Men her den anden dag startede de uden grund, og så hylede hele hytten, babyen skreg af skræk, og jeg kunne ikke finde ud af hvordan jeg skulle slukke lortet uden at pille batterierne ud af dem alle! Haha
hihihihihihihihiih det har jeg også prøvet og man går helt i panik ihhihihihi
MortilElias2010 skriver: Ja selvfølgelig! 40kr stykket! I stort set alle rum! Vi skal ikke risikere noget! God ide med indflytninggaven
Ja selvfølgelig! 40kr stykket! I stort set alle rum! Vi skal ikke risikere noget!
God ide med indflytninggaven
PT skriver: Ja, jeg har en røgalarm.Min lejlighed er ny-renoveret, så det var lovkrav til udlejeren
Ja, jeg har en røgalarm.Min lejlighed er ny-renoveret, så det var lovkrav til udlejeren
det er også en god ide at ejeren siger det skal man have
A&F skriver: Ja selvfølgelig , og de virker
Ja selvfølgelig , og de virker
hihihihihhi det lyder som om de starter engang imellem
Corn skriver: min mand er brandmand, så self. har vi brandalarmer.. Og lidt for mange hvis du spørger migOg har vi bål, så får ungerne lige en gang undervisning i brandslukning, og hvad man ikke kommer på.Han laver også små "kurser" for dem hvor han viser, med de rette redskaber, hvad der sker hvis olie går i brand-hvis man hælder vand på, osv....Og så har vi selfølgelig instrueret dem i, hvordan de agere i et brandende hus. Hvordan de skal krybe langs væggen ved gulvet for at komme til døren, at de skal smide madrassen ud af vinduet før de hopper, hvis trappen ikke er en mulighed osv...Og rigtig vigtigt at snakke med børn om: Skulle de "komme til" at lege med ild og det render fra dem, så skal de aldrig være bange for at hente en voksen... Børn har nemlig en, ved dårlig samvittighed, en tendens til at gemme sig, fx under sengen eller i skabe ol. og så dør man altså, hvis huset brænder.
min mand er brandmand, så self. har vi brandalarmer.. Og lidt for mange hvis du spørger migOg har vi bål, så får ungerne lige en gang undervisning i brandslukning, og hvad man ikke kommer på.Han laver også små "kurser" for dem hvor han viser, med de rette redskaber, hvad der sker hvis olie går i brand-hvis man hælder vand på, osv....Og så har vi selfølgelig instrueret dem i, hvordan de agere i et brandende hus. Hvordan de skal krybe langs væggen ved gulvet for at komme til døren, at de skal smide madrassen ud af vinduet før de hopper, hvis trappen ikke er en mulighed osv...Og rigtig vigtigt at snakke med børn om: Skulle de "komme til" at lege med ild og det render fra dem, så skal de aldrig være bange for at hente en voksen... Børn har nemlig en, ved dårlig samvittighed, en tendens til at gemme sig, fx under sengen eller i skabe ol. og så dør man altså, hvis huset brænder.
tak for en masse gode guldkorn du lige kom med der
han vil bare være helt sikker på i har nok
Loui Norman skriver: Ja, men vi er lige flyttet så de er ikke sat op men ligger bare herhjemme Dog er det meget vigtigt for mig at de kommer op inden den bette bliver født
Ja, men vi er lige flyttet så de er ikke sat op men ligger bare herhjemme
Dog er det meget vigtigt for mig at de kommer op inden den bette bliver født
nemlig op med dem
Hvem? skriver: Jeps, vi har købt 12 af dem der snakker sammen, så hvis vi sover ovenpå og der ex. er røg i køkkenet, så sætter det alle alarmerne igang
Jeps, vi har købt 12 af dem der snakker sammen, så hvis vi sover ovenpå og der ex. er røg i køkkenet, så sætter det alle alarmerne igang
sejt
de lyder super gode især når man har oven på og neden under
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128