røgalarmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

An&Jo

An&Jo skriver:

altså det koster omkring 1500 i installation, men lige nu har vi fået et tilbud om at vi kan "give" 4 venner eller naboer gratis installation, og de får så 1-3 måneder gratis (kan ikke huske hvor længe, men ikke over 3 måneder ihvertfald) og så koster det 300 i måneden derefter ca..

Vi giver det gerne især fordi der jo er kamera på, så chancen for at fange indbrudstyven er meget større fordi politiet får mere end bare aftryk at gå efter, og så synes vi bare det er det bedste for os..

plus vores indbo er blevet billigere, mener at det vi sparer på indbo er dte vi giver for alarmsystemet, og så vil jeg hellere have alarm og give lidt for det, end have en dyrere indbo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

B&J

An&Jo skriver:

altså det koster omkring 1500 i installation, men lige nu har vi fået et tilbud om at vi kan "give" 4 venner eller naboer gratis installation, og de får så 1-3 måneder gratis (kan ikke huske hvor længe, men ikke over 3 måneder ihvertfald) og så koster det 300 i måneden derefter ca..

Vi giver det gerne især fordi der jo er kamera på, så chancen for at fange indbrudstyven er meget større fordi politiet får mere end bare aftryk at gå efter, og så synes vi bare det er det bedste for os..

jamen når man har betalt for det er sat op er 300kr om månede da ikke så slemt jeg troede det var meget meget dyre

Anmeld

27. september 2012

An&Jo

B&J skriver:

jamen når man har betalt for det er sat op er 300kr om månede da ikke så slemt jeg troede det var meget meget dyre

nej det er ikke ret dyrt, og derfor er det også en del af vores prioritering..

Anmeld

27. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Vi har 6 røgalarmer sat op, plus en kuliltealarm...

og de kan alle snakke sammen.. (undtaet kulilte) så det er ret surt når en går ved et uheld, så hyler de alle sammen...

Anmeld

27. september 2012

B&J

An&Jo skriver:

nej det er ikke ret dyrt, og derfor er det også en del af vores prioritering..

det kan jeg godt forstå

Anmeld

27. september 2012

B&J

Ravnholt skriver:

Vi har 6 røgalarmer sat op, plus en kuliltealarm...

og de kan alle snakke sammen.. (undtaet kulilte) så det er ret surt når en går ved et uheld, så hyler de alle sammen...

dejligt de kan passe på jer men uhhh en hylen der kan komme hihihihi

Anmeld

27. september 2012

Camillakn

Ja det har vi fået. Vi har da haft nogle, men så har de ikke virket. Men for omkring 6 mdr. siden fik vi meldt os ind i falck og har nu brandslukker, brandtæppe og brandalarmer.

Men tror der er mange som ikke har en brandalarm, og så er der sikkert mange som mig der havde og var oppe at hænge men uden batteri der virker...

Anmeld

27. september 2012

Isabella_mor

ja.. en på bassens værelse og en centralt i lejligheden... 

Anmeld

27. september 2012

LMX

JA! Og så sådan et skilt på døren hvor der står at vi har 2 katte og en hund som gerne vil hjælpes ud i tilfælde af brand

Anmeld

27. september 2012

Ciss

Vi har to røgalarmer. En ved køkkenet og en i gangen udenfor soverummene.

Jeg ser ingen grund til IKKE at have det.

Uanset, hvor forsigtig man er, kan det begynde at brænde i et eller andet. De har haft brandøvelse i børnehaven, og så vi har også snakket om det her hjemme med den ældste. Hvad man skal gøre, hvis det begynder at brænde og alarmen går.

Det kan godt være, jeg er lidt hysterisk med det, men når jeg skal overnatte på hoteller/vandrehjem el lign er det altid noget af det første jeg ser efter: Hvor sidder alarmen, og er der alternative veje ud? Det sidder i rygmarven, og jeg håber, mine børn også lærer det efterhånden, for det kan faktisk redde deres liv en dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.