Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mathilde skriver: JA! Jeg kunne ikke sove roligt uden. Jeg har altid frygtet at brænde inde. En af mine veninder brændte ihjel, da jeg var 16 og siden da er det bestemt ikke blevet bedre. Hun brændte inde fordi de havde taget røgalarmerne ned i forbindelse med at de skulle male.
JA! Jeg kunne ikke sove roligt uden.
Jeg har altid frygtet at brænde inde. En af mine veninder brændte ihjel, da jeg var 16 og siden da er det bestemt ikke blevet bedre.
Hun brændte inde fordi de havde taget røgalarmerne ned i forbindelse med at de skulle male.
nej nej nej det er jeg godt nok ked af at læse... kan godt forstå du virkelig tænker over om i har nogle oppe...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: De var installerede, da jeg flyttede ind - på hans regning
De var installerede, da jeg flyttede ind - på hans regning
ej hvor lækkert
A&F skriver: Det er præcis hvad de gør, men det er helt uskyldigt. Det kan være røget fra ovnen der udløser det eller hvis jeg har glemt popcornene. Vores røgalarmer er ekstrem følsomme
Det er præcis hvad de gør, men det er helt uskyldigt. Det kan være røget fra ovnen der udløser det eller hvis jeg har glemt popcornene. Vores røgalarmer er ekstrem følsomme
uhhhh det er ikke sjovt når de er det men de er nu gode at have...
FruStolpe skriver: Nej, og det er simpelhen for dumt. Der er ingen undskylding, det er ren og skær idioti fra vores side. De bliver sat op i weekenden. Tusind tak for at minde os om det... Ej hvor er det flovt
Nej, og det er simpelhen for dumt. Der er ingen undskylding, det er ren og skær idioti fra vores side. De bliver sat op i weekenden.
Tusind tak for at minde os om det... Ej hvor er det flovt
det er jo hvad der sker man ikke tænker over det hverdagen fylder jo med 1000 andre ting
B&J skriver: Jeg læste dette link og tænke på hvor mange mon her inde har ingen røg alarmer Har du røg alarmer i dit hjem??? http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2012/09/26/222524.htm
Jeg læste dette link og tænke på hvor mange mon her inde har ingen røg alarmer
Har du røg alarmer i dit hjem???
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2012/09/26/222524.htm
Ja jeg har røgarlarmer.... De er bare ikke sat op, de står i kasserne ved siden af hinanden inde i skabet... og det har de gjort i 4 år snart
Plysbjørnen skriver: Ja jeg har røgarlarmer.... De er bare ikke sat op, de står i kasserne ved siden af hinanden inde i skabet... og det har de gjort i 4 år snart
ordenlig spark i måsen til dig op med dem
Jep, 3 stk!
B&J skriver: ordenlig spark i måsen til dig op med dem
Jeg sender kærligst sparket videre til min mand
Plysbjørnen skriver: Jeg sender kærligst sparket videre til min mand
hihihihihihihihihi ikke for kærligt kan det jo være han ikke gør det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128