røgalarmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du røgalarmer

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.667 visninger
116 svar
0 synes godt om
27. september 2012

B&J

Jeg læste dette link og tænke på hvor mange mon her inde har ingen røg alarmer

Har du røg alarmer i dit hjem???

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2012/09/26/222524.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Maja_4000

Ja , selvfølgelig !

Anmeld

27. september 2012

B&J

Maja_4000 skriver:

Ja , selvfølgelig !

kunne ikke ha skrevet det bedre selv

Anmeld

27. september 2012

Maja_4000

B&J skriver:

kunne ikke ha skrevet det bedre selv

I min familie får man det i indflytningsgave , når man flytter hjemmefra Hehe

Anmeld

27. september 2012

B&J

Maja_4000 skriver:

I min familie får man det i indflytningsgave , når man flytter hjemmefra Hehe

ej det var da en super god inderflytter gave....

fordi så har man dem jo bare og de er jo bare så vigtige

Anmeld

27. september 2012

Maja_4000

B&J skriver:

ej det var da en super god inderflytter gave....

fordi så har man dem jo bare og de er jo bare så vigtige

Nemlig Og for en ung der lige er flyttet hjemmefra og måske er på su , er de 100-200 kr en del at bruge på noget som "sikkert ikke bliver nødvendigt"

Anmeld

27. september 2012

An&Jo

ja det har vi.. både nogen der virker så vi ved det uanset om vi er hjemme eller ej..

Vores alarmsystem er nemlig optimeret på den måde, at hvis vi slår den til når vi kører registrerer den hvis der kommer vand ind, eller der opstår røg i hjemmet, og så alarmerer den til vores alarmudbyder, der ringer til os, men den sender også besked videre til politi og brandvæsen med det samme, som så står standby og venter på et opkald fra vores udbyder om de skal rykke ud eller lade være, så det synes jeg er super fedt, vi kommer aldrig hjem til grimme overraskelser uden at være forberedt uanset hvor vi befinder os i verden..

men vi har også almindelige røgalarmer oppe som vækker os hvis der opstår brand om natten eller andre tidspunkter hvor vi er hjemme..

vores alarm tager os billeder ved indbrud og sender direkte til politiet, så vi kan vidst ikke sikres bedre..

Anmeld

27. september 2012

B&J

Maja_4000 skriver:

Nemlig Og for en ung der lige er flyttet hjemmefra og måske er på su , er de 100-200 kr en del at bruge på noget som "sikkert ikke bliver nødvendigt"

Ja så er det faktisk mange penge når man er på su, det var jeg også den gang og min mor sagde til mig jamen jette det skal du da have ja sagde jeg men har ikke råd men så købte hun dem til mig og de er bare vigtige sådan en lille ting kan jo gøre vildt meget

Anmeld

27. september 2012

B&J

An&Jo skriver:

ja det har vi.. både nogen der virker så vi ved det uanset om vi er hjemme eller ej..

Vores alarmsystem er nemlig optimeret på den måde, at hvis vi slår den til når vi kører registrerer den hvis der kommer vand ind, eller der opstår røg i hjemmet, og så alarmerer den til vores alarmudbyder, der ringer til os, men den sender også besked videre til politi og brandvæsen med det samme, som så står standby og venter på et opkald fra vores udbyder om de skal rykke ud eller lade være, så det synes jeg er super fedt, vi kommer aldrig hjem til grimme overraskelser uden at være forberedt uanset hvor vi befinder os i verden..

men vi har også almindelige røgalarmer oppe som vækker os hvis der opstår brand om natten eller andre tidspunkter hvor vi er hjemme..

vores alarm tager os billeder ved indbrud og sender direkte til politiet, så vi kan vidst ikke sikres bedre..

WOW det er jo det helt store men det er da super fedt og ja så kommer i ikke hjem en dag hvor det hele står i flammer men i har snakket med nogle, ej syntes det er super godt..... men koster det ikke også rimeligt????

Anmeld

27. september 2012

An&Jo

B&J skriver:

WOW det er jo det helt store men det er da super fedt og ja så kommer i ikke hjem en dag hvor det hele står i flammer men i har snakket med nogle, ej syntes det er super godt..... men koster det ikke også rimeligt????

altså det koster omkring 1500 i installation, men lige nu har vi fået et tilbud om at vi kan "give" 4 venner eller naboer gratis installation, og de får så 1-3 måneder gratis (kan ikke huske hvor længe, men ikke over 3 måneder ihvertfald) og så koster det 300 i måneden derefter ca..

Vi giver det gerne især fordi der jo er kamera på, så chancen for at fange indbrudstyven er meget større fordi politiet får mere end bare aftryk at gå efter, og så synes vi bare det er det bedste for os..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.