Ang. flaske (datter snart 2 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

smokin

Anonym skriver:

Nan pro 3 virker rigtigt godt herhjemme

Jamen så synes jeg du skal forsætte.. :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Laulund87

Søde du, tag det HELT med ro! Hvis du vil tage "kampen" op fordi andre synes det, går det helt galt. Så bliver det netop en kamp for jer alle og især din datter kan mærke du ikke er klar.

Synes dine indlæg lyser lyser langt væk af at du ikke mener din datter er klar til at droppe den flaske og så er det bare ikke nu

Jeg har absolut ingen erfaringer da min datter var sondebarn, men jeg synes bare det er så synd for dig, og din datter, at du gør noget du ikke føler for. Desuden er Zette en meget klog pige, så hende kan du roligt lytte til

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Søde du, tag det HELT med ro! Hvis du vil tage "kampen" op fordi andre synes det, går det helt galt. Så bliver det netop en kamp for jer alle og især din datter kan mærke du ikke er klar.

Synes dine indlæg lyser lyser langt væk af at du ikke mener din datter er klar til at droppe den flaske og så er det bare ikke nu

Jeg har absolut ingen erfaringer da min datter var sondebarn, men jeg synes bare det er så synd for dig, og din datter, at du gør noget du ikke føler for. Desuden er Zette en meget klog pige, så hende kan du roligt lytte til

Endnu en som får mig til at tude (på den gode måde)

Tak for dii svar

Anmeld

23. september 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Endnu en som får mig til at tude (på den gode måde)

Tak for dii svar

Er glad hvis jeg kunne lette dit humør lidt

Anmeld

23. september 2012

smokin

Kommer til at tænke på noget, hvor meget mælkeprodukt vil du tro at dit barn får i løbet af et døgn. Altså, mælk, smørum, yoghurt, ost osv. 

Grunden til at jeg spørger er fordi NAN2 og NAN3 indeholder forskellige ting. Hvor NAN2 er lavet or at dække sult, og NAN3 er tilskud/erstatning for alm. komælk. Jeg googlede det lige lidt, for havde ærlig talt glemt det.. Men umiddelbart er der jo også dobbelt op på jern og vitamin i NAN3 - så jeg bliver helt i tvivl om det var derfor jeg blev anbefalet NAN2. Men det kan du i hvert fald spørge læge eller sundhedsplejerske om 

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Er glad hvis jeg kunne lette dit humør lidt

Du har lettet det meget

Anmeld

23. september 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Du har lettet det meget

Godt

Anmeld

23. september 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Zette skriver:

Hvor har du dog ret. 

Børn ER forskellige, og hurra for det!

Jeg har selv en datter der først ville af med sin flaske efter hun var 2 år. Vi blev set skævt til mange gange, og fortalt hvor slemt det var hu. Stadig fik den. Hendes tryghed lå fuldstændig og aldeles i den - hvorfor så fjerne den? Den konsulterede både læge, tandlæge og sundhedsplejerske - med grønt lys fra alle. En aften var hun træt og faldt i søvn uden flasken, dagen efter spurgte hun ikke til den, og så gemte jeg dem langt væk... Så dagen vi havde håbet så længe på, kom rent faktisk...

tålmodighed er en dyd!

til TS - gør hvad der er bedst for dit barn! 

Anmeld

24. september 2012

Frk. Himmelblå

Zette skriver:

Jeg prøvede også at gøre hvad andre syntes var bedst og mest rigtigt i starten, med det resultat at vores datter var meget meget ulykkelig og græd det meste af natten, med mange opvågninger. Det startede et skidt mønster for os, og vi var alle meget udmattet og slidte. Vores sundhedsplejerske fortalte at hun ikke havde behov for den mere i forhold til næring. Men at trygheden i den kunne være et behov endnu, og derfor ville hun råde os til at forsætte. Der er jo så mange andre ting der kan ødelægge tænderne også. Sutter fx. 

Igen, vi er forskellige og opdrager forskelligt. Jeg kan ikke fortælle dig om det er mere rigtigt end forkert, men jeg vil bestemt lytte til de signaler din datter sender til dig. 

Man skal følge sit hjerte. Ikke mindst, når det kommer til de helt små.

Hvis der er tandbørstning før puttetid, og der er igen om morgenen, så tør jeg godt sætte mine penge på, at tænderne ikke tager skade af det!

Anmeld

24. september 2012

smokin

Frk. Himmelblå skriver:

Man skal følge sit hjerte. Ikke mindst, når det kommer til de helt små.

Hvis der er tandbørstning før puttetid, og der er igen om morgenen, så tør jeg godt sætte mine penge på, at tænderne ikke tager skade af det!

Jeg tror du har ret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.