Anonym skriver:
Min datter bliver 2 år i start okt. - og hun får stadig godnat-flaske (hun drikker imellem 200-300 ml. nan pro 3) Nu er hun begyndt at spørger efter den om morgen omkring kl. 5.30-6 (hun har gjort det 3 gange - alle 3 gange har hun drukket omkring 100 ml.)
Hun spørger selv efter flasken - selv når vi er ude, og hun gerne vil hjem, så siger hun: "mig flaske" eller bare "flaske"
Og når hun ser flasken, skynder hun sig op på sofaen, putter sig i sin dyne, og så siger hun: "min tur flaske"
Det virker ikke som om hun er klar til at droppe flasken, men det virker på alle (også nogle stykker herinde), at barnet skal stoppe omkring 1-1½ med flasken.
Jeg ville bare fortsætte, som du gør.
Men ikke give hende flaske om morgenen. - Det vil være at starte en ny vane, som hun egentlig ikke har behov for, hvis du forstår. Men som putteritual, kan det være meget hyggeligt, og jeg har endnu ikke mødt nogen voksne, der ikke var sluppet af med vanen 
Nan 3 skulle være et ganske udmærket produkt, men ikke nogen nødvendighed. Så fortsæt du bare - er min mening, - hvis den lile mus nyder det, og du ikke har noget problem med det.

Anmeld