Hvor mange timer er dit barn i pasning dagligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg går lige pt. på barsel med den yngste... og den ældste har jeg hjemme indtil vi får børnehaveplads. (er blevet lovet en plads inden januar)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

babymus77

Min søn kommer til at være afsted fra kl 7-15.15..... Har en ugentlig fridag, hvor han vil holde fri som lille... Farmand har fri fredag så der vil han også holde fri... Når han bliver størrere så vil han nok afsted alligevel .. Sådan kørte det også med de store børn, og de har bestemt ikke taget skade!! 

Anmeld

19. september 2012

Pige2009

Mamalou skriver:

Kære alle!

Inspireret af en artikel jeg læste i et nyhedsbrev fra Vores Børn laver jeg denne afstemning. Det handler om vores kære børns hverdag i vuggestuen, hvilken betydning det kan have samt anbefalinger om antallet af timer i vuggestuen.

I min verden som enlig mor er det svært at efterkomme anbefalingen som lyder på 3-4 timer og maks 6 timer...

Jeg arbejder fra kl. 8 til 15 tre dage og fra 8 til 16 en dag om ugen. Jeg har fri om mandagen indtil en gang i januar og mulighed for flex, så jeg kan arbejde mere når jeg ikke har ham, og mindre end når jeg har ham. Men på trods heraf synes jeg stadig 6 timer dagligt er svært at imødekomme.

Hvordan ser jeres families uge ud? Kan I efterleve anbefalingerne?

Artiklen kan læses her:

http://voresborn.dk/tumling-1-3/familieliv-og-parforhold/8137-sadan-ruster-du-dit-barn-til-de-lange-dage

Vh. Louise

Jeg har stemt andet, da Laura er i DP fra 6.45-16 hver dag...

Anmeld

19. september 2012

Silas&Mille

Silas bliver afleveret omkring kl 8, hver morgen og bliver hentet mellem 15 og 16. Han bliver ikke hentet tidligere, da han typsik sover til middag frem til kl 15

Anmeld

19. september 2012

B&J

daniel er fra kl 08 til kl 15 - 15.30 det er lidt forskelligt nogle gange bliver han hentet 14.30 men ja det hele handler jo om hvornår vi har fri

Anmeld

19. september 2012

lisesp83

Her er Julie på 2.5 år, afsted 6 timer dagligt.

Fra 8.30 - 14.30

Anmeld

19. september 2012

Tanja1234

Har stemt blankt da vi for det meste er godt over de seks timer..

Anmeld

19. september 2012

Laulund87

Ca 6 timer om dagen

Anmeld

19. september 2012

Lise

Ca 8 timer dagligt, fem dage om ugen (måske lidt kortere om fredagen).

Vi arbejder begge fuld tid, og derudover bruger jeg en time til transport hver dag. Det kan ikke være anderledes.

Anmeld

19. september 2012

maryjane

8.45-14.45 (ca) så ca seks timer, men hun har ofte fridage også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.