Hvor mange timer er dit barn i pasning dagligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

Benjamins'mor

7 timer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Zafir

Jeg har stemt blankt, da der ikke er muligheden mere end 6 timer.

Mine børn bliver aflveret omkring kl. 8 og hentet mellem 1630 og 1700.

Sådan passer det i vores liv, og mine børn tager ikke skade af det, tværtimod. De har altid været glade for deres børnehave/sfo og de er hos folk der kan passe på dem og elsker dem, når vi ikke kan være sammen med dem.

Anmeld

19. september 2012

morethanperfect

Ca. fra halv 9 om formiddagen , for der får de formiddags mad og han vågner ikke tidligt så han får lov at sove længe nu hvor jeg bare går hjemme .. Og så blir han hentet igen halv 4 ca .. Og det er af den grund han ikke er vågen før , og han sover i DP-mors barnevogn . Syns det er synd at vække ham ..

Anmeld

19. september 2012

VØS

Min søn er i dagpleje 9-15, hvilket er meget passende synes jeg
Hvis de skal ud af huset går de kl. 9:00 så han kan ikke rigtig komme senere.
Han sover fra ca. 12:30 til 14:30, så for mig giver det ikke mening at hente ham midt i hans lur, da han så går i seng et sted (dagplejen) og vågner et andet sted (hjemme).

Anmeld

19. september 2012

Mor til Ella

Det kommer til at være fra 8-16.45 tirs-ons og torsdag.

Mandag har jeg fri og vil vælge at hente tidligt.

Fredag har manden fri og vil der også hente tidligt.

Men synes stadig det er for mange timer, men sådan er det jo når begge forældre arbejder sent....

Anmeld

19. september 2012

FruK

Desværre for længe.

Jeg har altid arbejdet 8/8.30 til 16.00, 5 dage om ugen, lige fra han startede i vuggestue. Så det bliver 8-9 timer om dagen.

Farmand havde ikke mulighed for at hente tidligere/aflevere senere, da vi var sammen, så der har ikke rigtig været noget at gøre ved det.

Min nuværende mand arbejder hjemme, så der vil måske være bedre mulighed for at "flexe" lidt mere med den kommende lille.
Måske også i fremtideen mulighed for at jeg kan gå lidt ned i tid.

Anmeld

19. september 2012

kesuh

stemt blankt pga 7+ ikke står der

7-8 timer..Jeg har ikke andre muligheder nu hvor jeg er alene , men når moren har ham. Så er det nok 5-6 timer

Anmeld

19. september 2012

Bebsen

Xander bliver afleveret mellem 8 og 10, alt efter hvordan jeg lægger mit arbejde, og bliver hentet 15.15-15.30.
Han blir kaldt direktøren, fordi han som regel kommer efter de andre børn, og går igen før de blir hentet

Anmeld

19. september 2012

Faith

Vi afleverer dem ved 8 tiden og henter dem ved 15 tiden. Det til trods for at vi begge går hjemme lige nu. Jeg er på barsel og min mand er på orlov. Vi har lige fået lille Jonathan og han sover meget dårligt når der er uro i huset desværre. Det er meget svært at forklare et par 2 årige drenge at de skal være stille, fordi lillebror skal sove. Og heller ikke fair, for de skal osse være der.

Men heldigvis ELSKER de at være i dp. Vi kan slet ikke aktivere dem som hun kan. De er ude i naturen hver eneste dag, i legestue, på biblioteket osv.

Dog holder vi dem hjemme af og til og tager på tur sammen alle sammen.

Anmeld

19. september 2012

Tulle28

7 timer - fra 8.00-15.00.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.