Hvis man er på kontanthjælp har man vel ikke råd til at tage på ferie? Plus at man jo alligevel har fri hele tiden, så det er jo ikke fridage man trænger til..
Og undskyld jeg spørger, men hvordan i alverden er det lykkedes dig at få kontanthjælp i 15 år? Overvejet et job i stedet?
Kan jeg godt nok ikke 100 % hvorfor første nu efter 15 år for jeg har sagt flexjob siden nov 2001.
Men jeg kan fortælle dig nogle kommunen er langsom.jeg har gået i skole fra jeg var 5½ år arbejde hverdag efter skole i alle de plejefamilie jeg har boede i eller skolehjem jeg boede på. men jeg gik ud med et gemsnit på 8,7 i 9 kl i 94 derefter tog jeg 10 på vuc så i arbejde så udd og 3 uger i irland og arbejde så hjem og arbejde så mellem 40-52 timer om aftenne og natten/morgen så gik jeg ned med flaget og indlagt for 3 gang så kom jeg på kontanthjælp og der kan jeg fortælle dig jeg har været ud i alt muligt og 47 sted på de år her+holdt 3 barsle,taget kursuser,pratik osv i forskelig ting fra 2001 til 2011 så fra sep 2011 til 13 jan 2012 var jeg i arbejdesprøveningen også flytte vi også kom jeg i ny arbejdensprøveningen den 25 dep og er der inu til 18/1 også skal jeg nok i flexjob hvis de siger ok eller andet.
jeg har 5 pysisk sygdomme og 3 fysisks.
har boede 49 stede på min 36 år ser ikke min far har set ham 2 gange siden jeg fik min søn som snart er 12 år. han har 4 piger med mig og min mor har 5 piger med mig. Jeg har ingen hele søsken alle halve og vi alle blev fjeren da jeg var 9 år og jeg alene de andre 2 andre steder hen. før min 9 års aldre have jeg boede 29 sted. have en mor der drik og fandt nogle farlig mænd så vold på min mor og andre stoffe bræk osv osv osv osv osv. + jeg boede i pleje et sted som 9-14 år hvor jeg blev overfald hver enste dag og bolle i hovede og røv næsten undskyld mit sprog af min plejefar og fik tæske af hans 3 drenge tit stak jeg af når jeg kunne og hente af politi låst ind hos dem nogle gange også min mor prøv af gemme mig hvis jeg kom der så til sidste da jeg var 14 år tog jeg bløden på kommunen og meld dem + politi sammen med en veninde.da jeg så kom væk derfra som 14 år og 3 mdr gammel blev jeg indlagt efter af have været sug i en uge 2 påska dag med 112 jeg var gravid i 17 uge fik og den var død pyha for det.....
Så jeg er endelig syg nok til en pension uden skånjob men jeg kan ikke klar 24 timer af gå hejmme være alene dag ind og dag ud men jeg kan heller ikke klar for meget ude og nogle dag vil jeg bare være mig og børne og hygge eller hvis de er syg ville jeg være der 100 % for ingen var der for mig. da jeg var barn....
er det fortællingen nok pt ellers tager jeg det gerne på PB.........
Anmeld