H+S Skjolgborg. skriver:
jeg spør nok dumt men der er inge af os på kontanthjælp der får penge få af rejse ud af land på en uges ferie vi får ligesom heller ikke ferie penge som dem der arbejde f.eks giver da godt det sammen.
Ja undskyld mig men jeg er udd ssh og arbejde også men blev så slemt indlagt osv og været det en del gange her på de her 15 år og jeg kommer aldrig i alm job jeg er heldig hvis jeg kommer op på 25 timer med mine sygdomme og 4 børn.Min børn har aldrig prøve af være ude af landen jo de har prøve 1 gang til tyskland på 2 timer i af handle ind til barnedåb.Jeg syntes jeg har gjort mit + sagt pænt nej tak til pension sidste år i det jeg ville ud og altid har ville det og været det on and off og mangle kun 8 unger nu så er jeg færdig i arbejdensprøveningen og de tager min sag op om jeg er flexjobberette også i flexjob så har jeg jo de samme regler som en der har alm job(flexjob og løntilskud er næsten ens eller reglerne er).
jeg har altid stået frem af kh er ikke gul og grønne skove for os der gerne ville ud og vider.Men ikke alle kommer det så hurtigt som de gerne ville.Hvis jeg kunne arbejde jeg også 37 timer som ssh som jeg er udd som men det kan jeg bare ikke og det har taget mig næsten 15 år af indse første sidste år indså jeg det.
Bliver bare nød til at spørge
Mener du helt ærligt at man ikke skal få noget "ekstra" i forhold til kontanthjælpsmodtagere, for at gå på arbejde hver dag, være væk fra familien, se ens børn 3-4 timer.
Kan godt ske at jeg forstår det helt forkert.
Selvfølgelig skal i da have ret til ferie, men for egen regning.
Så må man jo sparre op.
Jeg arbejder hver dag, og har sku ikke råd til 5 ugers ferie
Og hvem er det der siger hvad den perfekte ferie er? Hvem siger den foregår i udlandet?
Jeg har ALDRIG rejst med min familie, og er da ikke et mindre tilfreds menneske af den grund.
Og ikke skrevet i en sur tone, bare undrende
Anmeld