Mathias Villads skriver:
Tja, den var slet ikke gået her i huset...
Tror du skal forklare ham, at det at have børn er et 24 timers job.. og at han kun jobber den 8 timer om dagen, så han skal til at komme ind i kampen og tage sig af sit ansvar...
Det med at mænd ikke har interessen i den første tid, er bare ikke en undskyldning i mine øjne... den skal være der fra starten af... det er for pokker deres eget barn...
Jeg har en mand, som efter 12 timers arbejde hver dag, stadig kommer hjem og forguder sine 3 børn og laver alverdens ting med dem, laver mad og laver huslige ting, eller ting, som jeg ikke kan ordne, da det er noget han har styr på....
Og jeg ville ikke havé det anderledes idet, at det er det en FAR skal.... Jeg går hjemme med den mindste og har gjort dette i 2 år nu... jeg laver mange ting, men det er også tit, at jeg intet får lavet af det huslige, idet jeg skal jo sørge for, at Mini får en aktiv hverdag med udfordringer og udvikling.... så tager vi tjansen sammen, når han kommer hjem... lektier med de 2 store laver vi også sammen... deler opgaven osv..
Det er jo en fælles forældre opgave, at have børn/barn...!
Tror du skal sætte dig ned og skridte skoene op for ham... ellers synes jeg at du skal gå fra ham, for så har du ikke ham som irritationsmoment i din hverdag.....
Knus Mette
Men ja, han er jo ofte et irritationsmoment i min hverdag, men vil bestemt gennemgå en del af mine problemstillinger!