Madam Blå skriver:
Nej, det ville jeg helt sikkert ikke lade være med. (Ja, tak til min dobbeltmoral ;( )Jeg synes det er unfair, fordi man får mere, end man får når man er to. For hvis vi som par skal have nogenlunde samme rådighedsbeløb, som hvis jeg var alene, så skal den ene part arbejde en hel del. Og eftersom vi jo er to, så er elregningen højere, der skal købes flere bøger, end hvis det kun var mig osv.
Måske jeg i bund og grund synes at nogle at tillægene skal væk, eller der skal gives lidt til forsørgende samlevende s
rende. For at gøre det mere lige. For jeg synes ikke at penge skal bruges som et plaster på såret, fordi man nu er alene om alle forældremøder, rengøring, hente/bringe, og jeg kan blive ved 
Ej, jeg ved det ikke. Har ingen gode ideer til, hvordan det skal være
Ved bare, at jeg bliver harm over, at fordi vi vælger at være sammen, så skal vi viiiirkelig knokle, for at det hænger sammen - mens hvis jeg var enlig så sørgede kommunen for at det hang sammen.. Igen lyder det nok lidt hårdt - men det er vist sådan jeg har det. (Elsker at debattere - især om emner, jeg ikke sådan videre har forholdt mig til. Det er fedt at finde frem til, hvor man står, og hvor andre står. Jeg lærer utrolig meget af det)
Hvor er det bare fedt, at du skriverså ærligt omkring dine tanker og følelser - stor respekt for det!