Er det forkert af os?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

2721

dorthemus skriver:

Selvfølgelig skal han da have en lyserød løbecykel hvis det er det han vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

2721

HeXeri skriver:

Nej, jeg synes slet ikke det er forkert. Men herhjemme har han også sin dukkevogn, sit lyserøde testel og jævnligt mors høje hæle på, sminke, neglelak...

Giver ikke fem flade øre for teorien om, de skulle udvikle homoseksuel adfærd. Og gjorde han ville jeg bare ende som svigermor til en mand - jeg er ravende ligeglad med hvordan jeg får børnebørn, bare de kommer

Det er også min normale tilgang til tingene og charlie har både prøvet kjolerrender med mine sko og lægger makeup, men pludselig fik jeg bare følelsen af at være helt gal påd en

Anmeld

12. september 2012

2721

morethanperfect skriver:

Ja hvis han ønskede sig den ville han da få den

Det er jo bare en farve ! 

Anmeld

12. september 2012

Dot D

Bøllemyr skriver:

Det er blandet nogle af dem har børn og nogen har ikke.
Cykel forhandleren som også kom med sin flabede kommentar da vi kiggede på den har selv 2 drenge.

Jeg lader også Charlie ligge makeup for sjov når jeg gør, er ret afslappet omkring sådan noget.
Men mange snakke om at han kan tage "skade"

Han tager da ikke skade.... Han prøver ting af, der for ham virker spændende og sjove OG ganske naturlige... Så lad ham endelig, hvis du spørger mig

Anmeld

12. september 2012

2721

M (: skriver:

Og det synes jeg er fedt! 

Tak glæder allerede igen til at se hans glæde

Anmeld

12. september 2012

2721

Dot D skriver:

Han tager da ikke skade.... Han prøver ting af, der for ham virker spændende og sjove OG ganske naturlige... Så lad ham endelig, hvis du spørger mig

Den bliver også købt som planlagt, var bare brgyndt helt at tvivle påmigselv
Tak for svar

Anmeld

12. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg købte en rød løbecykel til min datter, mens jeg var gravid med min søn.
Jeg vidste ikke da, hvilket køn jeg ventede, men det var da tænkt som en cykel, han også skulle have.
Som du selv siger; de skal tids nok blive bevidste om, hvad der er drenge-og pigefarver.

Min datter elsker ting med filmen "cars", og det har jeg intet problem med

Anmeld

12. september 2012

4kløver

ja og vis min søn ville lege med dukker fik han lov til det. Ligesom Xenya leger med biler.

Anmeld

12. september 2012

Laulund87

Den skal han da helt sikkert have

Anmeld

12. september 2012

Troldemommi

Selvfølgelig skal han have sin lyserøde løbecykel Skid da med hvad andre mener når bare drengen er glad, det er det vigtigste

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.