Er det forkert af os?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

2721

aarhusmor skriver:

Jeg ville ikke være flov over at han kørte på en lyserød, men fordi at jeg ved hvor hurtigt de ændrer yndlingsfarve - ligesom min søn der havde en gul løbecykel fordi det var yndlingsfarven, så tænker jeg at det måske var bedre at købe en i en anden farve og så komme noget lyserødt på den. Måske lyserøde klistermærker.

vi har klaret flere ting med klistermærker, også da han ønskede sig en cykel med biler på, så var det klistermærker

Det går nok, han har en grøn motorløbecykel, og en blå og rød 3hjulet cykel, så kan bruge en af dem
Jeg ved at han ikke ville blive glad for en som ikke er lige den, så vil han heller undvære, bestemt herre han er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

2721

Babymor2010 skriver:

Absolut! 

Anmeld

12. september 2012

2721

_-Kathrine-_ skriver:

JA det skal han da ha
Herhjemme bliver der også leget med dukkevogn og han har en dukkeseng til sine bamser
Han blir da totalt sej på sin nye cykel!!

Tusind tak for svar, den bliver købt i morgen glæder mig til at sehvor glad han bliver

Anmeld

12. september 2012

2721

MortilElias2010 skriver:

JA, ganske enkelt og det sjove er at det rent faktisk engang var en decideret drengefarve. Vores søn går i alle Regnbuens farver, vores hjem er i alle farver, vores nye er så småt ved at blive det og hans legetøj og diverse er ligeså! Jeg ser ikke farverne men glæden og lysten til drm når det lyser ud af ham - han har da også både en lyserød og en lyseblå dukke - han foretrækker den lyserøde  som har en lyserød klapvogn og lyserød højstol og tallerken og ske osv. Det er jo fantastisathar han kan finde på med det. Sidst var det mor her der skulle løfte numsen og skiftes  Det var jeg så bare ikke lige så tændt på og syntes dukken lugtede lidt  Istedet for. 

Bare skønt at du og manden ikke er et par hysteriske drenge/pigefarve   Forældre 

Det lyder meget li charlie. Jeg holder fast i vires beslutning og køber den lyserøde

Anmeld

12. september 2012

2721

Storms-Mor skriver:

JA helt klart

Anmeld

12. september 2012

2721

Lusi skriver:

Ja det ville vi

Lige nu er det min datters fine håndtasker, der hitter hos vores søn på halvandet år
Han elsker at fise rundt med dem og frede være med dét!

Hvor herligt

Anmeld

12. september 2012

2721

sne190810 skriver:

Min fætter som er et år ældre end mig, han har ALTID leget sammen med mig i mit pige-univers. Han har klædt sig ud, været min tjenestepige (Mens jeg var prinsessen selvfølgelig ) og leget med diverse barbie/dukke/playmobil og hvad ved jeg ..
Jeg mindes også at han engang har haft kjoler på i en periode, lidt ligesom den berømte Herbert.

Han har endda også haft laangt hår

MEEN, tada daaaa daa .. Han er ikke bøsse idag, han er verdens mest rare unge gut som er venligheden selv og kan finde ud af tage pis på sig selv.

Lige en sidehistorie, men for at svare på dit spørgsmål så ja, jeg ville købe lige præcis den cykel mit barn ville have. Ligegyldigt farve eller andres mening.

Han lyder som en dejlig fætter
Jeg køber cyklen og stoler på at vi ved hvad der er bedst og ignore de dummme kommentar og blikke og nyder at min søn bliver glad

Anmeld

12. september 2012

2721

MorDk skriver:

JA! Jeg ville købe en PINK/LYSERØD løbecykel eller andet i den farve hvis det liiige var det der ville gøre min søn lykkelig - uden tvivl!

Anmeld

12. september 2012

Underskøn

Bøllemyr skriver:

Min søn ønsker sig en lyserød løbecykel, meget brændende og hans far og jeg er blevet enige om atgive ham en. Men nu sidder jeg lidt her og tænker, er det forkert af os?
Vi mener at han skal have lov, fordi alle børn har faser hvor noget specielt hitter og Charlie ELSKER lyserød og hvorfor nægte ham den løbecykel alene fordi vi i vores samfund har gjort den til en pige farve?!

Ville i købe en lyserød løbecykel til jeres dreng, hvis han ønskede sig den rigtig meget?

SelvfSelvf kan i det - bare jeres lille mand er glad skal han da ha lyserøde cykler, kjoler og dukker hvis det er det kan vil ha.

Er ikke et sek i tvivl om at det på ingen måde gør han til et andet menneske end han allerede er..

Har selv en datter der elsker biler og har værelset fuld af cars biler og ikk gider lege med andet overhovedet - ej okay der blir da oz klatret i træer ;D og hun er da den mest perfekte lille pige jeg kunne ønske mig

Anmeld

12. september 2012

2721

Underskøn skriver:

SelvfSelvf kan i det - bare jeres lille mand er glad skal han da ha lyserøde cykler, kjoler og dukker hvis det er det kan vil ha.

Er ikke et sek i tvivl om at det på ingen måde gør han til et andet menneske end han allerede er..

Har selv en datter der elsker biler og har værelset fuld af cars biler og ikk gider lege med andet overhovedet - ej okay der blir da oz klatret i træer ;D og hun er da den mest perfekte lille pige jeg kunne ønske mig

Tak, charlie er en god blanding af begge dele og jeg synes personligt han er det 8 vidunder
Køber den i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.