Er det forkert af os?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.557 visninger
99 svar
2 synes godt om
12. september 2012

2721

Min søn ønsker sig en lyserød løbecykel, meget brændende og hans far og jeg er blevet enige om atgive ham en. Men nu sidder jeg lidt her og tænker, er det forkert af os?
Vi mener at han skal have lov, fordi alle børn har faser hvor noget specielt hitter og Charlie ELSKER lyserød og hvorfor nægte ham den løbecykel alene fordi vi i vores samfund har gjort den til en pige farve?!

Ville i købe en lyserød løbecykel til jeres dreng, hvis han ønskede sig den rigtig meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

trunte24

Bøllemyr skriver:

Min søn ønsker sig en lyserød løbecykel, meget brændende og hans far og jeg er blevet enige om atgive ham en. Men nu sidder jeg lidt her og tænker, er det forkert af os?
Vi mener at han skal have lov, fordi alle børn har faser hvor noget specielt hitter og Charlie ELSKER lyserød og hvorfor nægte ham den løbecykel alene fordi vi i vores samfund har gjort den til en pige farve?!

Ville i købe en lyserød løbecykel til jeres dreng, hvis han ønskede sig den rigtig meget?

Kort og enkelt....Ja, det ville jeg

Anmeld

12. september 2012

Dot D

12. september 2012

Faith

Ja det ville jeg

Ovre i dagplejen er der en lyserød motorcykel og den elsker drengene! Det kan jeg overhovedet ikke se noget galt i. Kunne aldrig finde på at sige at de ikke måtte køre på den.

Anmeld

12. september 2012

2721

trunte24 skriver:

Kort og enkelt....Ja, det ville jeg

Fedt
Har altid været enormt afslappet omkring det, men er bare blevet mødt med så meget forargelse at jeg blev helt i tvivl om vi var totalt langt ude

Anmeld

12. september 2012

2721

Dot D skriver:

JA

Fedt
Har altid været enormt afslappet omkring det, men er bare blevet mødt med så meget forargelse at jeg blev helt i tvivl om vi var totalt langt ude

Anmeld

12. september 2012

2721

Faith skriver:

Ja det ville jeg

Ovre i dagplejen er der en lyserød motorcykel og den elsker drengene! Det kan jeg overhovedet ikke se noget galt i. Kunne aldrig finde på at sige at de ikke måtte køre på den.

Du får lige samme svar
Fedt

Anmeld

12. september 2012

Faith

Bøllemyr skriver:

Fedt

Ja det forstår jeg jo bare slet ikke at folk kan blive forarget over

Det skal tids nok komme at han er bevidst om "pige- og drengefarver", og så har du for alvor balladen, for så har alt det lyserøde pludselig "pigelus"

Anmeld

12. september 2012

Frk. Himmelblå

Bøllemyr skriver:

Selvfølgelig skal ha da hen den i den farve, han ønsker sig!!

Får lyst til at spørge, - hvorfor ikke??

Dejligt han (endnu) ikke ligger under for de mange kønsstereotyper. Dejligt 

Anmeld

12. september 2012

Mariesmor110610

Altså min datter har en spiderman taske til når hun skal på weekend hos sin far, det var den hun ville have så var det den hun skulle ha..

Jeg går ikke så meget op i det, hvis hun vil have noget "drenget" ja så er der jo det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.