-Sigrid- skriver:
Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste, for ved jo godt at der er mange herinde over 35 som prøver for første gang, men heldigvis ikke mig
(var faktisk mindre end halvt så gammel da jeg fik Nethe
)
Jeg ser sådan her på det: har man planlagt at man først vil have børn efter de 35 så synes jeg faktisk det er lidt synd. Dette set ud fra at jeg gik i folkeskole med 3 piger der hver i sær havde forældre der var et pænt stykke over 40 (da vi startede i børnehaveklasse). Min mor er kun lige fyldt 47 i går og jeg bliver 29 til november, så jeg har jo et HELT andet syn på unge og 'gamle' mødre. Jeg synes det har været vildt fedt at have en ung mor. Vi er næsten mere veninder nu end vi er mor og datter 
Er det derimod ikke planlagt at man første får børn efter de 35, så er det noget helt andet. Jeg ved det kan tage lang tid at blive gravid. Her tog det mere end 2 år inden vi stod med to streger første gang. Så jeg kender følelsen af at det ikke vil lykkedes. At naturen bare ikke er med en, kan man jo ikke selv gøre for.
Dette er IKKe skrevet for at træde nogen over tæerne, det er blot min mening om emnet.
Anmeld