Hvornår er en kvinde for gammel til sit første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.351 visninger
62 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2012

Muhmi

Spørger fordi jeg gerne vil høre jeres mening og siden tråden om hvor gammel manden "må" være, kører lige nu, så er den her vel også lidt relevant

Uddyb gerne jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Spørger fordi jeg gerne vil høre jeres mening og siden tråden om hvor gammel manden "må" være, kører lige nu, så er den her vel også lidt relevant

Uddyb gerne jeres svar

For mig personligt 35+, men derfor syntes jeg ikke der er noget som er galt når de er ældre

Men jeg har nok nogenlunde lige så mange fordomme om gamle mødre som gamle har om unge - sagt på en grov måde, men ikke ment sådan

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Uddyb gerne jeres svar

Jeg vil sige at efter de 40 år.. Det syntes jeg er for sent.. Så syntes jeg at man bliver for gammel, inden barnet er teenager osv.. Men kommer helt an på personen!

Anmeld

2. september 2012

Faith

Jeg har stemt 44-47. Synes at når man når midten af 40´erne begynder det at blive lidt "unaturligt" at få børn. Men det kommer jo an på rigtig mange ting synes jeg.

Undrer mig over at der er nogen der har stemt 25-30

Anmeld

2. september 2012

CarinaSB

Muhmi skriver:

Uddyb gerne jeres svar

jeg har stemt blankt .. og af den grund at jeg syntes at en kvinde er for gammel når hun selv syntes at nu er man ikk i den alder hvor man vil have børn .. Meget rodet håber man forstår hvad jeg mener

Anmeld

2. september 2012

Muhmi

Faith skriver:

Jeg har stemt 44-47. Synes at når man når midten af 40´erne begynder det at blive lidt "unaturligt" at få børn. Men det kommer jo an på rigtig mange ting synes jeg.

Undrer mig over at der er nogen der har stemt 25-30

Anmeld

2. september 2012

Mother-love

Jeg har stemt 38-40 for jeg synes at der når man en alder hvor man er for gammel.
Forstået på den måde at jeg synes det er lidt synd for dem der er de 15 år at så har de forældre der ligger i de 55-60 årig.

Men alligevel er jeg lidt dobbelmoralsk. For min kæreste er 37 og vi har isabella på 15 mdr. Og jeg ønsker da en mere. Men min kæreste er slet slet ikke 37 i hovedet. Måske de 25, at kroppen så ikke kan leve op til de 25 år han er i hovedet er så hvad det er hahahaha

Jeg er selv 25 og havde altid sagt at jeg ville have børn som 18-20 årig. Men jeg var slet ikke klar den gang og da havde jeg nu altså heller ikke den rigtige fyr.

Mine forældre var lige blevet 19 begge to da de fik min søster og så kom jeg og min bror nogle år efter. Og det har da haft sine fordele at de var unge. I og med de har været mere okay med at vi gerne ville i byen osv. Men self har de også været ret strenge netop fordi de selv ved hvordan tingene tit kan foregå når man er i byen heheh

Anmeld

2. september 2012

dorthemus

Hmm svært spørgsmål for i virkeligheden kommer det vel også an på kvinden selv og hendes gener og overskud

Jeg fik mit første barn lige inden jeg fyldte 39 år og det var senere end jeg havde villet det...havde foretrukket, at jeg var startet før og det har i virkeligheden mest at gøre med mine forældre som desværre er blevet lidt for gamle til et barnebarn. Min far gør dog en stor indsats for at hjælpe og henter Runa to gange ugentligt men det er hårdt for en gammel mand

Jeg har erkendt at jeg ikke får flere børn og den beslutning er jeg helt afklaret med

Anmeld

2. september 2012

MorDk

Jeg har stemt 38-40

Og ja 25-30 er det for gammelt? Puha da da så var jeg jo GAMMEL da jeg fik min søn som 29 årig...

Anmeld

2. september 2012

Koen.

-Sigrid- skriver:

For mig personligt 35+, men derfor syntes jeg ikke der er noget som er galt når de er ældre

Men jeg har nok nogenlunde lige så mange fordomme om gamle mødre som gamle har om unge - sagt på en grov måde, men ikke ment sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.