Hvad laver du sammen med din mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

MorDk

Vi går tur, drikker kaffe og bare hygger... *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

jydeinden

AalborgPigen skriver:

Det kan være MEGET svært for folk at sætte sig ind i .. Men min kæreste prøver heldigvis hele tiden.. Men det tager på mig, i forhold til man har rod i familien.. Så jeg har brugt mange år på at arbejde med det  

Så kan også sagtens forstå din kæreste ..

Ja det er et STORT skridt på vejen 

her er det ikke kun rod i familien, men de er bare heller ikke som sådan vantil at savne hinanden, eller omgåes hinanden ofte (nu bor vi så også langt fra hinanden) men selv hvis vi boede tættere på hinanden ville det ikke føles naturligt for dem at ringe særligt ofte og høre hvordan det går med den anden part. og længere samtaler når de ser hinanden er en by i rusland.

Anmeld

2. september 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Ja ALLE de naturlige ting Alt det man skal lave med sin mor .. 

Det er bare ikke så nemt.. Slet ikke når man ikke har set hinanden i 20 år ! Og man bor 35 km fra hinanden, og ikke bare liiige kan smutte hen til hinanden .. 

Er det helt umuligt at finde en fælles interesse? Du elsker jo madlavning og vin - måske noget det? DU kunne måske invitere hende hen og lære lidt fra dig?

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

jydeinden skriver:

her er det ikke kun rod i familien, men de er bare heller ikke som sådan vantil at savne hinanden, eller omgåes hinanden ofte (nu bor vi så også langt fra hinanden) men selv hvis vi boede tættere på hinanden ville det ikke føles naturligt for dem at ringe særligt ofte og høre hvordan det går med den anden part. og længere samtaler når de ser hinanden er en by i rusland.

Sådan har jeg det også.. I min familie kan man være en smule ligegyldig med de andre.. Det er så pisse BELASTENDE !!!! 

Og nogle tænker kun på sig selv.. Så kan jeg sagtens sætte mig ind i .. 

Og jeg har heller ikke samme behov for min far fx, som kæresten har for sine forældre.. 

Anmeld

2. september 2012

chael

Vi shopper, drikker kafe, spiser en lækker frokost.

Er bare sammen, snakker og handler.

*C

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Er det helt umuligt at finde en fælles interesse? Du elsker jo madlavning og vin - måske noget det? DU kunne måske invitere hende hen og lære lidt fra dig?

Det er jo også lidt svært når man ikke aner hvad den andens interreser er .. Men det pejler vi os jo ind på.. Det tager bar tid Men det skal nok komme..

Hmm måske kunne vi tage til en vin smagning engang ? Eller noget mad kursus agtigt..  

God ide  

Anmeld

2. september 2012

Camillee

AalborgPigen skriver:

Ja mærkeligt spørgsmål, meeeen ...

Jeg har ikke boet ved min mor, og er først begyndt at snakke med hende for ca 2 ½ år siden.. Vi har mange op/nedture pga at man jo som sagt ikke kender hinanden. Men det bliver BEDRE og BEDRE .. Og det er så rart.. AT føle at man begynder at kunne opbygge et forhold til hinanden, og lære hinanden at kende... 

Men på torsdag skal vi være sammen hele dagen, men hvad skal vi lave sammen ? Jeg vil gerne lave noget hvor vi kan grine, hygge os og bare være os to Men jeg aner jo ikke hvad vi skal lave.. Fordi jeg har aldrig skullet lære min mor at kende før .. 

Så hvad laver du sammen med din mor, når i hygger jer alene ?

Dejligt at høre du har fået din mor ind i dit liv igen

...
Jeg har et tæt forhold til min moar - og vi laver alt muligt sammen, både mor- datter ting og veninde ting .
Hun er tit med ungerne og jeg på legepladen, i skoven eller ved stranden, går ture , er i fitness sammen, går på cafe, i biografen og på shopping, eller drikker vi the (min mor kaffe) og snakker (:

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

chael skriver:

Vi shopper, drikker kafe, spiser en lækker frokost.

Er bare sammen, snakker og handler.

*C

Ja det er sådan jeg gerne vil have det Bare helt normalt. Men det kommer vel nok en dag

Anmeld

2. september 2012

jydeinden

AalborgPigen skriver:

Sådan har jeg det også.. I min familie kan man være en smule ligegyldig med de andre.. Det er så pisse BELASTENDE !!!! 

Og nogle tænker kun på sig selv.. Så kan jeg sagtens sætte mig ind i .. 

Og jeg har heller ikke samme behov for min far fx, som kæresten har for sine forældre.. 

jeg har aldrig mødt min kærestes familie.. og vi har været sammen i tre år nu her.. de eneste to jeg har mødt er hans forældre ( og det var nærmest rigeligt host host)

men omvendt jeg har ikke set min familie ( noget af den) over et halvt år, og har ærligt ikke behovet.

Anmeld

2. september 2012

JulieE

AalborgPigen skriver:

Ja man bliver jo nødt til at snakke sammen for at lære hinanden at kende  

Gode forslag du kommer med, jeg vil lige tænke over det ..

Jamen du må meget gerne høre det, men en anden dag, eller senere idag ? Lige nu er jeg helt flad efter fitness  

Det er helt ok. kender godt det med at være flad  Forresten... noget helt andet. Er du på job på lørdag? Jeg er nemlig i Aalborg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.