Hvad laver du sammen med din mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Mettefpigen

Jeg laver alt med min mor :-D hun er den bedste person jeg kender <3 vi laver alt lige fra at gå en tur, til at se film og drikke ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Muffin_girl

Camillee skriver:

Nej det gør jeg ikke mere,Har ikke set han i over et år nu.
allerede som lille begynde kontakten at sive ud /: har svigtet mig mange gange osv , og nu er jeg bare nået til det punkt, at jeg ikke gider kæmpe for en dårlig kontak, han vil og intet godt og ønsker tydeligvis ikke at være en del af min familie.

Må jeg spørge hvordan i har fået kontakten igen??

Det kan jeg godt forstå.. Det er heller ikke værd at bruge sin tid og energi på..

Jeg snakker ikke selv med min bio far, og har jeg ikke gjort i 1 år snart.. Af en masse årsager.. 

Jamen der er en laaang historie bag, som du kan høre en anden dag  

Men hun sendte et brev da jeg var 16 år, det måtte jeg intet gøre.. Så "glemte" jeg det i nogle år.. Lagde det lidt hen.. Og så da jeg var 20 år, så mødtes jeg med hende.. Men vi har vores op/ned ture.. Det er jo hårdt.. Der er mange faktorer der spiller ind .. 

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Mettefpigen skriver:

Jeg laver alt med min mor :-D hun er den bedste person jeg kender <3 vi laver alt lige fra at gå en tur, til at se film og drikke ;-)

I har også et MEGET tæt forhold ! I hvert fald hvad jeg har forstået ..

Anmeld

2. september 2012

JulieE

AalborgPigen skriver:

Det var godt ..  

Ellers ved jeg jo ikke hvem der gemmer sig bag billedet

Tusind tak.. Vi skal bare hygge os.. Og nyde jeg ikke skal arbejde som en gal..  

Ja... det er rart med et ansigt og en stemme på  

Anmeld

2. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

nu hvor jeg har fået børn laver vi forskellige ting sammen. prøver så vidt muligt at spise aftensmad sammen en gang om ugen. tager i svømmehallen. shopper. cafer. biograf.

det er som om vi har fået nemmer ved at være sammen efter thea er kommet. så ka vi da snakke om børn. før ku vi godt ha lidt svært ved at finde noget at snakke om.vh stine

Anmeld

2. september 2012

Mettefpigen

AalborgPigen skriver:

I har også et MEGET tæt forhold ! I hvert fald hvad jeg har forstået ..

Jaa ekstremt... Men nu er det omvendt med mig.... Jeg boede alene med min mor :-)

Anmeld

2. september 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
AalborgPigen skriver:

Ja den føelse, den vil jeg også gerne have Jeg kan jo godt lide at være sammen med hende, osv.. Men det er bare ikke helt naturligt endnu .. Det tager bare lidt tid .) 

Det kommer nok Min mor og jeg har nok lidt mere et venindeforhold end mor og datter. Men ved hun er der som mor hvis jeg har brug for det.

Håber i får en dejlig dag di´n mor og dig

Anmeld

2. september 2012

mpr

Vi kan godt lide at tage ud og handle, se tv hvor vi putter ligesom da jeg var lille :3 Og være ude i haven eller i parken det er så hyggeligt ^^

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

JulieE skriver:

Ja... det er rart med et ansigt og en stemme på  

Ja helt sikkert

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Mettefpigen skriver:

Jaa ekstremt... Men nu er det omvendt med mig.... Jeg boede alene med min mor :-)

Har du så kontakt med din far ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.