Hvad laver du sammen med din mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

JulieE

Snakker  Min mor og jeg bor langt fra hinanden, så vi snakker rigtig meget i telefon. Når vi endelig er sammen snakker vi videre, alt imens vi er i køkken sammen (total hygge), går ture eller kigger på butikker sammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg har aldrig boet hos hende som barn, men da jeg blev omkring 16-17 år begyndte jeg at have en del kontakt med hende, og fik skabt et rigtigt godt bånd, men for ca. 10 år siden begyndte hun at trække sig mere og mere, for til sidst aldrig at kontakte os mere. Jeg kontakter hende en sjælden gang, men hun er ikke interesseret i at vide hvordan det går med os.

Jeg ved ikke hvorfor hun har valgt os fra, jeg tror bare hun synes hun har et dejligt liv, hvor hun oplever en masse, og det kan åbenbart ikke forenes med børn og børnebørn...

Puha det er en træls situation.. Og kan jo sagtens sætte mig ind i det .. 

Man ønsker bare sådan at det skal lykkes ! OG jeg forstår ikke at en mor kan undvære hendes børn og børnebørn..

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

JulieE skriver:

Snakker  Min mor og jeg bor langt fra hinanden, så vi snakker rigtig meget i telefon. Når vi endelig er sammen snakker vi videre, alt imens vi er i køkken sammen (total hygge), går ture eller kigger på butikker sammen 

Jamen det er svært at snakke med en man ikke kender.. Hvis du forstår hvad jeg mener.. Især når vi ikke snakker sammen hele tiden.. Man skal jo opbygge et forhold.. Og det tager dælme tid.. Men sådan du har det med din mor, det er lige sådan jeg ønsker at have det  

Anmeld

2. september 2012

LR85

Åhh ja jeg er jo sammen med min mor flere gange ugentligt. 

Så det er så naturligt som det kan være. Vi er bare sammen, laver mad sammen med børnene, snakker, planlægger, tager i sommerhus og lign. 

Anmeld

2. september 2012

LR85

Så det er så naturligt som det kan være. Vi er bare sammen, laver mad sammen med børnene, snakker, planlægger, tager i sommerhus og lign. 

Anmeld

2. september 2012

JulieE

AalborgPigen skriver:

Jamen det er svært at snakke med en man ikke kender.. Hvis du forstår hvad jeg mener.. Især når vi ikke snakker sammen hele tiden.. Man skal jo opbygge et forhold.. Og det tager dælme tid.. Men sådan du har det med din mor, det er lige sådan jeg ønsker at have det  

Jeg ved godt det er svært at snakke på den måde med en person man ikke kender... men man lærer jo hinanden at kende, når man snakker sammen  Men det er nemmere at snakke, når man laver noget sammen. Jeg synes dte er fedt at have selskab, når jeg laver mad og når man går en tur, synes jeg også det sætter gang i snakken. Gå en tur i Østre anlæg eller ned på lystbådehavnen, der er hyggeligt at gå og lidt at se på samtidig... 

Dejligt for dig, at din mor er inde i dit liv igen. Må jeg spørge, hvorfor hun ikke har været det før? -Helt ok, hvis du ikke vil svare!! 

Anmeld

2. september 2012

FogL

AalborgPigen skriver:

Ja mærkeligt spørgsmål, meeeen ...

Jeg har ikke boet ved min mor, og er først begyndt at snakke med hende for ca 2 ½ år siden.. Vi har mange op/nedture pga at man jo som sagt ikke kender hinanden. Men det bliver BEDRE og BEDRE .. Og det er så rart.. AT føle at man begynder at kunne opbygge et forhold til hinanden, og lære hinanden at kende... 

Men på torsdag skal vi være sammen hele dagen, men hvad skal vi lave sammen ? Jeg vil gerne lave noget hvor vi kan grine, hygge os og bare være os to Men jeg aner jo ikke hvad vi skal lave.. Fordi jeg har aldrig skullet lære min mor at kende før .. 

Så hvad laver du sammen med din mor, når i hygger jer alene ?

Vi bor hos mine forældre når vi er i Danmark, og når vi bare er os... Så snakker vi om alt muligt, shopper, drikker kaffe, hækler, hygger om Freyja.. You name it.. Min mor er og bliver min bedste veninde, og den eneste jeg kan snakke om alt med! 

Når det så er sagt, så vil jeg anbefale evt. en tur i et shoppingcenter og evt. noget frokost? ¨

Held og lykke - og dejligt, endelig at have kontakt med sin mor!  

Anmeld

2. september 2012

Finemoar<3

Drikker alt for meget kaffe

Shopper

Snakker om vores mænd og alt andet, faktisk

Bager

Ser serier

Og går lange ture med min datter, i barnevognen

Min mor er ikke blot min moar - hun er også min veninde!!

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

LR85 skriver:

Her er det bare ikke naturligt. Kan det jo ikke være når man ikke har set hinanden i 20 år.. men det kommer nok

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

JulieE skriver:

Jeg ved godt det er svært at snakke på den måde med en person man ikke kender... men man lærer jo hinanden at kende, når man snakker sammen  Men det er nemmere at snakke, når man laver noget sammen. Jeg synes dte er fedt at have selskab, når jeg laver mad og når man går en tur, synes jeg også det sætter gang i snakken. Gå en tur i Østre anlæg eller ned på lystbådehavnen, der er hyggeligt at gå og lidt at se på samtidig... 

Dejligt for dig, at din mor er inde i dit liv igen. Må jeg spørge, hvorfor hun ikke har været det før? -Helt ok, hvis du ikke vil svare!! 

Ja man bliver jo nødt til at snakke sammen for at lære hinanden at kende  

Gode forslag du kommer med, jeg vil lige tænke over det ..

Jamen du må meget gerne høre det, men en anden dag, eller senere idag ? Lige nu er jeg helt flad efter fitness  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.