Hvad laver du sammen med din mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Det er jo også lidt svært når man ikke aner hvad den andens interreser er .. Men det pejler vi os jo ind på.. Det tager bar tid Men det skal nok komme..

Hmm måske kunne vi tage til en vin smagning engang ? Eller noget mad kursus agtigt..  

God ide  

Ja, lidt ligesom med nye venner osv  

Jeg mødte en skide sød pige til en fest. Den første dag vi var sammen, efter festen, spiste vi frokost på en café og så gik vi faktisk bare rundt i Randers. Og under den gåtur kom vi ind på en MASSE ting. bl.a. film - og så dagen efter så vi en film som hun snakkede om der lød skide spændende. Og sådan forløb det, og nu kender vi hinanden ret godt 

Men du skal nok være sikker på at hun kan lide vin, hvis det er! Men et madkursus ja. Eller bare at I laver mad sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Muffin_girl

Camillee skriver:

Dejligt at høre du har fået din mor ind i dit liv igen

...
Jeg har et tæt forhold til min moar - og vi laver alt muligt sammen, både mor- datter ting og veninde ting .
Hun er tit med ungerne og jeg på legepladen, i skoven eller ved stranden, går ture , er i fitness sammen, går på cafe, i biografen og på shopping, eller drikker vi the (min mor kaffe) og snakker (:

Jaaa det er så skønt for mig (og hende) !  

Det tager bare tid, og jeg begynder at blive utåmodig.. Efter så mange år uden hende !! Og ved hun har det på samme måde, men jeg tror jo mere man tvinger sig selv, jo værre bliver det .. 

Det lyder som nogle super skønne dejlige mor/datter ting.. Jeg glæder mig også til den dag, hvor vi kan tage mine børn med et sted hen.. Og have familie hygge

Anmeld

2. september 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
AalborgPigen skriver:

Ja mærkeligt spørgsmål, meeeen ...

Jeg har ikke boet ved min mor, og er først begyndt at snakke med hende for ca 2 ½ år siden.. Vi har mange op/nedture pga at man jo som sagt ikke kender hinanden. Men det bliver BEDRE og BEDRE .. Og det er så rart.. AT føle at man begynder at kunne opbygge et forhold til hinanden, og lære hinanden at kende... 

Men på torsdag skal vi være sammen hele dagen, men hvad skal vi lave sammen ? Jeg vil gerne lave noget hvor vi kan grine, hygge os og bare være os to Men jeg aner jo ikke hvad vi skal lave.. Fordi jeg har aldrig skullet lære min mor at kende før .. 

Så hvad laver du sammen med din mor, når i hygger jer alene ?

Min mor og jeg hygger, snakker, pjatter, shopper, leger med ungerne, og alt muligt andet. Det er så dejligt at være sammen med moar

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

jydeinden skriver:

jeg har aldrig mødt min kærestes familie.. og vi har været sammen i tre år nu her.. de eneste to jeg har mødt er hans forældre ( og det var nærmest rigeligt host host)

men omvendt jeg har ikke set min familie ( noget af den) over et halvt år, og har ærligt ikke behovet.

hold da op.. Nej så kan jeg godt se at han da slet ikke har sådan et forhold.. 

Nej nogle har man bare ikke behov for at se.. Sådan har jeg det i hvert fald..

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

JulieE skriver:

Det er helt ok. kender godt det med at være flad  Forresten... noget helt andet. Er du på job på lørdag? Jeg er nemlig i Aalborg 

Jaaa min hjerne, men endnu mere min krop er flaaadd !

ORk der har jeg self taget fri ... Fordi S (kæresten) & jeg har 4 års dag fredag, og så tog jeg fri i weekenden..

Hvad skal du heroppe ?  

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Ja, lidt ligesom med nye venner osv  

Jeg mødte en skide sød pige til en fest. Den første dag vi var sammen, efter festen, spiste vi frokost på en café og så gik vi faktisk bare rundt i Randers. Og under den gåtur kom vi ind på en MASSE ting. bl.a. film - og så dagen efter så vi en film som hun snakkede om der lød skide spændende. Og sådan forløb det, og nu kender vi hinanden ret godt 

Men du skal nok være sikker på at hun kan lide vin, hvis det er! Men et madkursus ja. Eller bare at I laver mad sammen

Ja men med venner er man bare ikke afhængig af hinanden, hvis du forstår mig ..  

Ved hun kan lide hvidvin.. Så må jeg lige kigge på..

Jeg undersøger lige sagen

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

sommerbarn<3 skriver:

Min mor og jeg hygger, snakker, pjatter, shopper, leger med ungerne, og alt muligt andet. Det er så dejligt at være sammen med moar

Ja den føelse, den vil jeg også gerne have Jeg kan jo godt lide at være sammen med hende, osv.. Men det er bare ikke helt naturligt endnu .. Det tager bare lidt tid .) 

Anmeld

2. september 2012

JulieE

AalborgPigen skriver:

Jaaa min hjerne, men endnu mere min krop er flaaadd !

ORk der har jeg self taget fri ... Fordi S (kæresten) & jeg har 4 års dag fredag, og så tog jeg fri i weekenden..

Hvad skal du heroppe ?  

Øv... Ellers ville jeg være kigget forbi og sagt dav  Vi skal op til mine forældre den weekend. De bor i Gistrup 

Anmeld

2. september 2012

Camillee

AalborgPigen skriver:

Jaaa det er så skønt for mig (og hende) !  

Det tager bare tid, og jeg begynder at blive utåmodig.. Efter så mange år uden hende !! Og ved hun har det på samme måde, men jeg tror jo mere man tvinger sig selv, jo værre bliver det .. 

Det lyder som nogle super skønne dejlige mor/datter ting.. Jeg glæder mig også til den dag, hvor vi kan tage mine børn med et sted hen.. Og have familie hygge

Jeg forstår godt hvad du mener,
har selv et meget belastet forhold til min Biologiske far og det er så gået ud over kontakten til mine halvsøskende og nu kender jeg dem så dårligt at jeg ikke ander hvad pokker jeg skal snakke med dem om og det kan være svært at holde en samtale igang!
Da jeg selv blev mor prøvede jeg at få kontakten igen, mest for deres skyld meeen det bliver aldrig til noget, da det skal gå begge veje!
de har set den ældste 3 gange og han er lige blevet to, lillesøster på 4 mdr har de ikke set!

men hvis i begge har det sådan skal det nok komme, håber i får det bedste mulige forhold  

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

JulieE skriver:

Øv... Ellers ville jeg være kigget forbi og sagt dav  Vi skal op til mine forældre den weekend. De bor i Gistrup 

ORK FOR DÆLAN !!!! 

Jamen kan du så ikke skrive næste gang liidt før ? Så kan jeg prøve at passe mig arbejde   Og se hvad jeg kan trylle med  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.