AalborgPigen skriver:
Ja mærkeligt spørgsmål, meeeen ...
Jeg har ikke boet ved min mor, og er først begyndt at snakke med hende for ca 2 ½ år siden.. Vi har mange op/nedture pga at man jo som sagt ikke kender hinanden. Men det bliver BEDRE og BEDRE .. Og det er så rart.. AT føle at man begynder at kunne opbygge et forhold til hinanden, og lære hinanden at kende...
Men på torsdag skal vi være sammen hele dagen, men hvad skal vi lave sammen ? Jeg vil gerne lave noget hvor vi kan grine, hygge os og bare være os to
Men jeg aner jo ikke hvad vi skal lave.. Fordi jeg har aldrig skullet lære min mor at kende før ..
Så hvad laver du sammen med din mor, når i hygger jer alene ? 
For nogle år tilbage havde jeg en periode på nogle år, hvor jeg valgte min mor fra (trodsalderen) - men det har påvirket vores forhold! Jeg lærte at sige fra
Aldrig har jeg haft så godt et forhold til min mor som jeg har nu - og slet ikke efter jeg selv blev mor
Når vi er sammen, så er Isabella altid med mig, for hun ser hende ikke så tit. Så går vi ture med klapvognen og hundene eller sidder og snakker i stuen
En dag havde hun lyst til pandekager, jamen så stod hun i køkkenet og lavede dem, mens Isabella sad på køkkenbordet og fulgte med 
Anmeld