Hvad laver du sammen med din mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Finemoar<3

AalborgPigen skriver:

Det er også sådan jeg ønsker det skal være !  

Men en dag skal det nok blive bedre.. Nogle af tingene tager bare tid .. 

Men kaffe kan vi da drikke sammen  

Kaffe kan man altid drikke!!

Det har også taget nogle år for min moagis jeg at blive så tætte, men vi har et super dejligt forhold idag og snakker sammen i en halv time hver dag (i telefon)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Dinna88

Jeg laver ALT med min mor
forleden ringede hun og spurgte om jeg ville med ned og kigge på lidt tøj hun manglede.

En anden aften ringede hun ig spurgte om jeg ville med ned og have en is. Er det om aftenen så hækler vi.

Men vi laver mange hverdags ting sammen, selvom jeg ikke bor hjemme. jeg er mors pige, så ja... altså fra at handle, tage til læge, shoppe, spise sammen OSV 

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Mener vi gå 100,- for 20min på et galleri:-) Det var ski os en lang og sej kamp men hvis man hænger i og arbejder for det så kan det lykkedes

Det er da billigt På et galleri ?! 

Ja men lige nu føles den såååå laaaannng ......... 

Anmeld

2. september 2012

jydeinden

AalborgPigen skriver:

Ja mærkeligt spørgsmål, meeeen ...

Jeg har ikke boet ved min mor, og er først begyndt at snakke med hende for ca 2 ½ år siden.. Vi har mange op/nedture pga at man jo som sagt ikke kender hinanden. Men det bliver BEDRE og BEDRE .. Og det er så rart.. AT føle at man begynder at kunne opbygge et forhold til hinanden, og lære hinanden at kende... 

Men på torsdag skal vi være sammen hele dagen, men hvad skal vi lave sammen ? Jeg vil gerne lave noget hvor vi kan grine, hygge os og bare være os to Men jeg aner jo ikke hvad vi skal lave.. Fordi jeg har aldrig skullet lære min mor at kende før .. 

Så hvad laver du sammen med din mor, når i hygger jer alene ?

hmm enligt et ret godt spørgsmål, har jeg aldrig som sådan tænkt over hehe

men når jeg er sammen alene med min mor, så tager vi på tøse shoppe ture, ud og spise lidt frokost eller sødt til tanden, ser et eller andet i tv, glor på vinduer, eller snakker sammen

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

For nogle år tilbage havde jeg en periode på nogle år, hvor jeg valgte min mor fra (trodsalderen) - men det har påvirket vores forhold! Jeg lærte at sige fra  Aldrig har jeg haft så godt et forhold til min mor som jeg har nu - og slet ikke efter jeg selv blev mor  

Når vi er sammen, så er Isabella altid med mig, for hun ser hende ikke så tit. Så går vi ture med klapvognen og hundene eller sidder og snakker i stuen  En dag havde hun lyst til pandekager, jamen så stod hun i køkkenet og lavede dem, mens Isabella sad på køkkenbordet og fulgte med 

Valgte du hende fra fordi du havde svært ved at sige hende imod, og fordi i var uenige ? 

Det er da bare positivt at det har gjort jeres forhold bedre ! Det er jo fantastisk.. 

Jeg har bare ikke tid til at vente på at jeg får børn, så det kan blive bedre 

Sikke  hyggeligt det lyder

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Josefine<3 skriver:

Kaffe kan man altid drikke!!

Det har også taget nogle år for min moagis jeg at blive så tætte, men vi har et super dejligt forhold idag og snakker sammen i en halv time hver dag (i telefon)

Ja, og både mig og min mor elsker kaffe ..  

Ja man skal nok bare have tålmodighed, og så skal det nok komme. Lige nu føles det bare som om det tager 100 år... 

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

jydeinden skriver:

hmm enligt et ret godt spørgsmål, har jeg aldrig som sådan tænkt over hehe

men når jeg er sammen alene med min mor, så tager vi på tøse shoppe ture, ud og spise lidt frokost eller sødt til tanden, ser et eller andet i tv, glor på vinduer, eller snakker sammen

Nej det er jo ikk noget man tænker over, det er jo noget man bare gør  

Det er jo netop også det jeg eftersøger, at vi ikke skal tænke over det længere.. Men det skal jo først opbygges

Anmeld

2. september 2012

jydeinden

AalborgPigen skriver:

Nej det er jo ikk noget man tænker over, det er jo noget man bare gør  

Det er jo netop også det jeg eftersøger, at vi ikke skal tænke over det længere.. Men det skal jo først opbygges

altså nu har jeg jo selv haft hele livet til det, men kender godt følelsen du går med.. min kæreste har jo et helt andet forhold til sine forældre end jeg har til mine, og de første par gange fik man lidt et chok.. nu er man bare så vantil at det er sådan

men at i har lysten at være sammen, det er da første skridt på vejen

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

jydeinden skriver:

altså nu har jeg jo selv haft hele livet til det, men kender godt følelsen du går med.. min kæreste har jo et helt andet forhold til sine forældre end jeg har til mine, og de første par gange fik man lidt et chok.. nu er man bare så vantil at det er sådan

men at i har lysten at være sammen, det er da første skridt på vejen

Det kan være MEGET svært for folk at sætte sig ind i .. Men min kæreste prøver heldigvis hele tiden.. Men det tager på mig, i forhold til man har rod i familien.. Så jeg har brugt mange år på at arbejde med det  

Så kan også sagtens forstå din kæreste ..

Ja det er et STORT skridt på vejen 

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Jeg laver ALT med min mor
forleden ringede hun og spurgte om jeg ville med ned og kigge på lidt tøj hun manglede.

En anden aften ringede hun ig spurgte om jeg ville med ned og have en is. Er det om aftenen så hækler vi.

Men vi laver mange hverdags ting sammen, selvom jeg ikke bor hjemme. jeg er mors pige, så ja... altså fra at handle, tage til læge, shoppe, spise sammen OSV 

Ja ALLE de naturlige ting Alt det man skal lave med sin mor .. 

Det er bare ikke så nemt.. Slet ikke når man ikke har set hinanden i 20 år ! Og man bor 35 km fra hinanden, og ikke bare liiige kan smutte hen til hinanden .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.