Hvad laver du sammen med din mor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.516 visninger
82 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2012

Muffin_girl

Ja mærkeligt spørgsmål, meeeen ...

Jeg har ikke boet ved min mor, og er først begyndt at snakke med hende for ca 2 ½ år siden.. Vi har mange op/nedture pga at man jo som sagt ikke kender hinanden. Men det bliver BEDRE og BEDRE .. Og det er så rart.. AT føle at man begynder at kunne opbygge et forhold til hinanden, og lære hinanden at kende... 

Men på torsdag skal vi være sammen hele dagen, men hvad skal vi lave sammen ? Jeg vil gerne lave noget hvor vi kan grine, hygge os og bare være os to Men jeg aner jo ikke hvad vi skal lave.. Fordi jeg har aldrig skullet lære min mor at kende før .. 

Så hvad laver du sammen med din mor, når i hygger jer alene ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

TeamRocket

Jeg har boet hele mit liv hos min mor, men jeg tror aldrig vi har lavet noget sammen. Men jeg ville elske f.eks shopping, ta på cafe, i biffen, fitnes center, madlavning, eller bare gå en tur rundt om søerne. Alt er jo hyggeligt i godt selvskab

Anmeld

2. september 2012

Anonym

Dejligt at du har fået din mor ind i dit liv igen.

Jeg kan desværre ikke være til særlig stor hjælp, da jeg stort set aldrig ser min mor, selvom jeg ville ønske at jeg gjorde. Hun har desværre valgt os fra, og det må vi acceptere....

Jeg håber i får en dejlig dag...

Anmeld

2. september 2012

Dot D

Nu har jeg desværre ikke min mor mere, men når vi hyggede, så så vi film, snakkede om alting, lavede kreative ting sammen og så havde vi samme sorte humor, så den blev også brugt godt

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

TeamRocket skriver:

Jeg har boet hele mit liv hos min mor, men jeg tror aldrig vi har lavet noget sammen. Men jeg ville elske f.eks shopping, ta på cafe, i biffen, fitnes center, madlavning, eller bare gå en tur rundt om søerne. Alt er jo hyggeligt i godt selvskab

Fitness får jeg hende nok ikke med i Selvom jeg godt gad  

Vi kunne jo evt tage på cafe ..  

Men ja du har ret i at alt er godt i et godt selvskab.. Men det er såå svært når man ikke kender hinanden .. 

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Dejligt at du har fået din mor ind i dit liv igen.

Jeg kan desværre ikke være til særlig stor hjælp, da jeg stort set aldrig ser min mor, selvom jeg ville ønske at jeg gjorde. Hun har desværre valgt os fra, og det må vi acceptere....

Jeg håber i får en dejlig dag...

Må jeg spørge hvorfor hun har valgt jer fra ? 

Hvis du ikke vil svare, skal du ikke ..

Tak Jeg glæder mig til vi skal hygge os

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Nu har jeg desværre ikke min mor mere, men når vi hyggede, så så vi film, snakkede om alting, lavede kreative ting sammen og så havde vi samme sorte humor, så den blev også brugt godt

Kreative ting går nok ikke, da vi begge ikke er til sådan noget  

Og du veeed med humor, så er det jo svært.. Man kender ikke rigtigt hinandens humor endnu.. Det er en seeeej laaaang kamp .. 

Anmeld

2. september 2012

Ciss

Vi går i køkkenet sammen f eks. Det er hyggeligt at snakke, når man samtidig laver noget sammen.

Så laver vi en treretters middag sammen eller skærer frugtsalat op i fællesskab eller bager boller f eks.

Nogen gange ser vi den slags film eller serier sammen, som min far og min mand absolut ikke gidder.

Ellers går vi en tur til havnen og går langs med vandet. Bare fordi det er dejligt at snakke sammen, når man går. Og man behøver ikke at se på hinanden hele tiden og kan snakke om det, man kommer forbi.

Eller vi tager på bytur. Så prøver vi at forkæle hinanden lidt, selvom ingen af os har særlig god råd.

Nogen gange bager vi noget godt og laver god the og så sidder og laver puslespil med 1000 brikker ud over aftnen.

Hvor er det dejligt, at du nu er ved at få et godt forhold til din mor.  for at I får en god dag!

Anmeld

2. september 2012

Muffin_girl

Ciss skriver:

Vi går i køkkenet sammen f eks. Det er hyggeligt at snakke, når man samtidig laver noget sammen.

Så laver vi en treretters middag sammen eller skærer frugtsalat op i fællesskab eller bager boller f eks.

Nogen gange ser vi den slags film eller serier sammen, som min far og min mand absolut ikke gidder.

Ellers går vi en tur til havnen og går langs med vandet. Bare fordi det er dejligt at snakke sammen, når man går. Og man behøver ikke at se på hinanden hele tiden og kan snakke om det, man kommer forbi.

Eller vi tager på bytur. Så prøver vi at forkæle hinanden lidt, selvom ingen af os har særlig god råd.

Nogen gange bager vi noget godt og laver god the og så sidder og laver puslespil med 1000 brikker ud over aftnen.

Hvor er det dejligt, at du nu er ved at få et godt forhold til din mor.  for at I får en god dag!

Det var nogle super forslag ! Jeg glæder mig meget til at det bliver naturligt for os, bare at sidde og glo en film og være dovne.. Men det er bare så svært, med en man ikke kender..

Tak Det går heldigvis fremad.. Men det er en seeeej kamp ..

Anmeld

2. september 2012

Anonym

AalborgPigen skriver:

Må jeg spørge hvorfor hun har valgt jer fra ? 

Hvis du ikke vil svare, skal du ikke ..

Tak Jeg glæder mig til vi skal hygge os

Jeg har aldrig boet hos hende som barn, men da jeg blev omkring 16-17 år begyndte jeg at have en del kontakt med hende, og fik skabt et rigtigt godt bånd, men for ca. 10 år siden begyndte hun at trække sig mere og mere, for til sidst aldrig at kontakte os mere. Jeg kontakter hende en sjælden gang, men hun er ikke interesseret i at vide hvordan det går med os.

Jeg ved ikke hvorfor hun har valgt os fra, jeg tror bare hun synes hun har et dejligt liv, hvor hun oplever en masse, og det kan åbenbart ikke forenes med børn og børnebørn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.