Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mor og meget mere skriver:
Det forstår jeg udmærket. Min mand er blevet anmeldt for sort arbejde, og der var intet at komme efter, men man ser sig over skulderen længe og spekulerer over, om noget kan misforstås, selv om man har rent mel i posen. I dit tilfælde er der så endda tale om dit privatliv - det må være meget grænseoverskridende.
Samtidig tænker jeg, at du blandt andet kan takke de REELLE misbrugere af systemet for, at folk er så meget fremme i skoene på dette område - der bliver jo svindlet for millioner af kroner i hver eneste kommune i landet, og særligt i krisetider gør det nok de fleste mere harme og - for nogles vedkommende - i stand til at se spøgelser.
Det må heller ikke være sjovt at blive anmeldt for at udføre sort arbejde, når man ikke har gjort det.
Man bliver lidt paranoid og mistænker alle for at have "sladret" - sådan har jeg det i hvert fald.
Jeg kan ikke forstå, hvordan nogen kan få den ide, at jeg ikke bor alene, så jeg er sikker på, det er ren chikane fra en, som netop er harm over, at jeg får disse tilskud, som jeg i øvrigt ifølge loven er fuldt berettiget til

Anmeld