Jeg er blevet meldt til kommunen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Baagøe skriver:

Det må de ikke, da vi i Danmark jo er uskyldige til modsat er bevist. DE har bevisbyrden! 

Ikke i den her slags sager. Der ligger bevisbyrden hos mig, desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Mennesker er meget mærkelige engang i mellem! Godt du har dit på det rene!! Vh stine

MEGET mærkelige. Er også glad for, jeg har mit på det rene

Anmeld

31. august 2012

MorDk

Gud hvor ubehageligt  KRAM herfa!

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
tarkoflen skriver:

Der må jo være nogle der tror din far er din kæreste??

Ja man skal ikke have brug for hjælp, hvis man er enlig...

Naturligvis skal jeg ikke have hjælp af min far, når jeg er enlig

Tvivler på der er nogen, der tror det, og derudover var mit ks i februar

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
MorDk skriver:

Gud hvor ubehageligt  KRAM herfa!

Meget ubehageligt

Tak skal du have

Anmeld

31. august 2012

tarkoflen

PT skriver:

Naturligvis skal jeg ikke have hjælp af min far, når jeg er enlig

Tvivler på der er nogen, der tror det, og derudover var mit ks i februar

Har du nogle naboer der kan have ondt i røven?

Jeg har en bekendt, der var blevet meldt til kommunen for at tage på ferie under en længere sygeperiode og det var aftalt med kommunen, men det vidst anmelder åbenbart ikke! Føj hun havde det heller ikke godt med, at hun ikke vidste hvem hun kunne stole på!

Det er vel lige så meget også tanken om, hvem det er man ikke kan stole på, som hele "sagen" og det man skal igennem!

Anmeld

31. august 2012

Carina:-)

aarhusmor skriver:

Ja det er ved at blive et regulært angiver samfund. Kan huske hvordan vi i 80'erne sagde (jeg er 41) at de var forfærdelige i DDR, sådan som de angav hinanden. Men i dag kan jeg ikke kende forskel.

Men ja, når kommunen får en anmeldelse vil de jo bare gerne høre din version. Og er der ikke noget i det, så må man jo formode at det er ok. Det bliver jo svært for dem at finde beviser på ting der ikke er der.

Ønsker dig al mulig held og lykke og ikke mindst en fornuftig socialrådgiver

(og bare lige for at gøre det klart, jeg er selvfølgelig ikke i mod at man aldrig anmelder, men synes kommunen selv kan lege politi og så synes jeg at vi skal anmelde dem der hvor barnet har det elendigt)

Men vi har nu et samfund hvor pengekassen er ved at være tom.

Og der er desværre en tendens til at social bedrageri er stigende.

Jeg ser helst at vores skattekr. går til dem der reelt har brug for dem,.og ikke bare fordi nogen mener de skal snyde sig til dem.

Så jo hvis man har kenskab til bedrageri mener jeg at man har pligt til at anmelde sådan en asocial adfærd.

At man så self,. skal være fuldstændig sikker i sin sag er jo en selvfølge.

Anmeld

31. august 2012

Carina:-)

Og så held og lykke til Ts .

Det er aldrig rart at være mistænkeliggjort,især ikke når det er uskyldigt.

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
tarkoflen skriver:

Har du nogle naboer der kan have ondt i røven?

Jeg har en bekendt, der var blevet meldt til kommunen for at tage på ferie under en længere sygeperiode og det var aftalt med kommunen, men det vidst anmelder åbenbart ikke! Føj hun havde det heller ikke godt med, at hun ikke vidste hvem hun kunne stole på!

Det er vel lige så meget også tanken om, hvem det er man ikke kan stole på, som hele "sagen" og det man skal igennem!

Det er nemlig den, at man ikke ved, hvem man kan stole på, som gør mest ondt.

Mine underboer er ikke mine største fans, men jeg ved ikke, om de kunne finde på at melde mig for noget, de ved, der ikke er hold i.

Anmeld

31. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Carina:-) skriver:

Og så held og lykke til Ts .

Det er aldrig rart at være mistænkeliggjort,især ikke når det er uskyldigt.

Tak skal du have

Det er ikke sjovt at blive meldt, nej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.